Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه کاشان با بیان اینکه مردم از تبعیض گلایه دارند، گفت: دولت سنگربانی دینی و توسعه عمرانی را سرلوحه کار خود قرار دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکاشان ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به آغاز به کار دولت جدید اظهار داشت: شهیدان بزرگواری نظیر شهید بهشتی، شهید مدرس، شهید چمران و دیگر شهدا الگو در حوزه‌های مختلف قلمداد می شوند و شهیدان باهنر و رجایی نیز الگویی برای دولتمردان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی باید برای دولتمردان الگو قرار داده شود، افزود: مسئولان در هر جایگاهی مدیون مردم هستند و از این رو لازم است مسئولان به درخواست های مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند و در راستای رفع آنان تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه عمران، آبادی، اصلاحات اجتماعی و خدمات دینی از جمله اهداف حکومت اسلامی است، ابراز داشت: توجه به مشکلات مردم و معیشت مردم و باز کردن گره‌های کور اقتصادی از شاخصه های دولت اسلامی است در حالی که تنها با اسم اسلام مشکلات برطرف نمی شود.

وی با بیان دولتمردان سنگربانی دینی و توسعه عمرانی را سرلوحه کاری خود قرار دهند، گفت: دانش و تخصص، شجاع در تصمیم‌گیری، سلامت پاکی، عدالت محور و تحولگرا و عاشق و دلداده مردم از جمله ویژگی های دولتمردان باید باشد و نگاه ملی داشته باشند.

سلیمانی با بیان اینکه مردم از تبعیض گلایه دارند، تصریح کرد: نمی‌توان درکوتاه مدت از دولت انتظار معجزه داشت و بر همین اساس لازم است به دولت فرصت داد تا با اتکا به ظرفیت داخل و بدون چشم داشت به خارج از کشور برای رفع مشکلات تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

آمریکا تروریست واقعی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: هفته دولت را خدمت دولتمردان تبریک گفته و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و روز هشتم شهریور که بنام مبارزه با تروریست هم است آن را گرامی می‌داریم.

وی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افغانستان و کشته و زخمی شدن عده‌ای از مردم افغانستان بر اثر انفجارهای رخ داده در برخی از نقاط این کشور افزود: باید بدانیم که تروریست واقعی کسی جز آمریکا نیست که در سرتاسر جهان اقدام به ترور شخصیت‌ها و حتی مردم می‌کند.

امام جمعه اردستان گفت: نقش الگویی شهیدان رجایی و باهنر باید برای دولتمردان و کارمندان الگو باشد تا خدمتگزاری و دلسوزی را بدون خودشیفتگی انجام دهند؛ خدمت رسانی‌های خوبی انجام شده اما بخشی از آن در سایه ندانم کاری و تحریم‌ها در آن کوتاهی انجام شده که باید امید را به زندگی مردم بازگردانیم.

حجت الاسلام دهشیری ضمن اشاره به آغاز به کار دولت جدید بیان کرد: تشکیل دولت جدید را با همکاری مجلس شاهد بودیم که خیلی از وزرا در روز تعطیل کار خود را آغاز کردند که این نشان از آن دارد که آن‌ها به فکر مطالبات مردم خواهند بود تا خدمات شایسته‌ای به مردم داده شود.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: با وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر فروپاشی آمریکا شاهد هستیم که با اوج ذلت از افغانستان خارج شدند که در آمریکا هم مردم صدایشان در آمده که با ابن همه هزینه چه ثمری برایتان داشت؛ آمریکا در لبنان و جاهای دیگر هم به مشکل خورده است و این نشانه ذلت آن‌ها را می رساند که لبنان بدون درگیری آمریکا را با سخنان حسن نصرالله خلع سلاح کرد.

دولت جدید مدیران پاک دست و کارآمد را جایگزین مدیران ناشایست کندامام جمعه ایلام: امید مردم به اقدام انقلابی و جهادی دولت منتخب برای ساماندهی وضع موجود استامام جمعه تبریز: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد

 دولت سیزدهم مشکلات را به طور محسوس برطرف کند 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر نطنز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: کسب رای بالا به وزرای دولت از سوی نمایندگان مجلس و هم‌افزایی سه قوه در طول تاریخ انقلاب بی‌سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: دولت مردمی آیت‌الله رییسی هر چه سریعتر بتواند مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی را که مردم را در تنگنا قرار داده است به طرز محسوسی برطرف و گره های اقتصادی را باز کند؛ مردم و رهبری از دولت سیزدهم توقع دارند که تمام تلاش خویش را در تکمیل سریع حلقه یاران معاونان وزرا، استانداران و مدیران سطوح میانی بر اساس شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی و سیاسی کاری و قومیتی تکمیل کند.

وی افزود : تنظیم و تدوین سریع برنامه جامع تحول، برنامه ریزی 100 روزه جهت کاهش محسوس مشکلات کرونایی و معیشتی خصوصا تامین کالاهای اساسی  از دیگر اقدامات دولت باشد؛ دولت سیزدهم باید به متن بپردازد و از حواشی دوری کند و حضور هدفمند و موثر وزیران در جمع متخصصان ونخبگان و مردم، نهاد دولت شفافیت و صداقت از دیگر اقدامات تحولی دولت باشد.

امام جمعه نطنز به مسایل و تحولات جاری منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت :اقدام حزب الله برای تامین سوخت لبنان نه تنها موجب تامین امنیت خواهد شد بلکه استکبار خواهد فهمید که هرگونه اقدم علیه امنیت لبنان هزینه گزافی برای آنان به دنبال دارد؛ حزب الله صرفا  یک سازمان نظامی نیست بلکه سازمان اجتماعی و امدادی است که تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل می‌کند.

 دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر حقیقتاً الگوی دولتمردان مردمی و مکتبی بسیجی و انقلابی و ولایی و جهادی  بودند که باید سنت و سیره و روش آنان همواره مورد توجه دولتمردان قرار گیرد .

امام جمعه بادرود گفت : بزرگداشت شهدا و پیام‌رسانی در این رابطه اقتدا و تاسی به سنت و سیره امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) که پیام‌رسان شهدای کربلا بودند و این پیام رسانی مکمل شهادت شد ما نیز همانند این دو بزرگوار پیام رسان امام و شهدای والامقام باشیم.

وی افزود: روز گذشته رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت همزمان با هفته دولت در نخستین روز پس از رای اعتماد با حضور در حرم مطهر حضرت امام با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند؛ رئیس جمهور در این مراسم با بیان اینکه باید ما در عمل و اقدام پایبند اندیشه‌های امام باشیم گفت که نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی و سیاسی که سیاستمداران جهان در عالم مطرح می‌کنند نبود.

قاسمی تصریح کرد: روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کسانی که انقلاب اسلامی را یاری می‌کنند توجه دارد و ناظر و دعا گوست لذا از ارواح ملکوتی همه شهدای راه حق و عدل و فضیلت به ویژه امام شهدا و شهید رجایی و باهنر می‌خواهیم که ما را دعا نمایند که این خط نورانی را با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری ادامه دهیم.

خطیب جمعه بادرود گفت: انتظار مردم از دولت جدید پیگیری جدی مبارزه با فساد است و باید منافذ فسادخیز شناسایی و اصلاح شود تا هر روز شاهد بروز یک موضوع و یا یک پرونده خاص در کشور نباشیم.

امام جمعه بادرودافزود: بنده به عنوان زبان گویای ملت عرض می کنم که حالا نوبت دولت قوی و مردمی است؛ دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت خالصانه و جهادی باشد ما همه می‌دانیم که دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آنان است طبیعی است که حل این مشکلات دیرینه و دیرپا نیاز به اقدام فوری و میان مدت و دراز مدت دارد.

وی گفت: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد یعنی همه اعضای دولت باید یک صدا و هماهنگ باشند اختلاف نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی باید انجام شود اما آنچه که در جامعه مطرح می‌شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌هاست دولت سیزدهم باید دولت متن و اصل باشد نه دولت حاشیه و فرع این مهم مطالبه همه آحاد مردم و مقام معظم رهبری است که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد دولت سیزدهم در تمام سطوح از بالا تا پایین باید نماد مسئولیت پذیری و نقدپذیری و سعه صدر و انقلابی در مواجهه و مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گزارش خبرگزاری تسنیم دولت سیزدهم باید دولت شهیدان رجایی و باهنر حجت الاسلام جمعه کاشان امام جمعه هفته دولت دولت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان