Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:29:07 GMT

استاندار خوزستان: نرخ بیکاری در خوزستان بالا است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۰۹۰۴

استاندار خوزستان: نرخ بیکاری در خوزستان بالا است

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در نشست سران عشایر خوزستان با رییس جمهوری در محل استانداری بیان کرد:اقدام رییس جمهوری برای حضور در خوزستان در دومین روز از فعالیت کاری خود (پس از رای اعتماد مجلس به وزرا)، نشان دهنده اهتمام و توجه دولت برای رفع مشکلات این استان است.

وی همچنین به چالش‌های خوزستان در زمان پرآبی و کم آبی اشاره کرد و گفت: این استان در شرایط پرآبی به دلیل بروز سیلاب با چالش جدی روبه رو می‌شود و همزمان با بروز پدیده خشکسالی نیز این استان با نوع دیگری از چالش‌ روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم‌اکنون تعداد زیادی از روستاها و شهرهای خوزستان با مشکل تامین آب شرب روبه‌رو هستند که باید نسبت به تکمیل و تعمیر تجهیزات آبرسانی برای بهبود کیفیت آب شرب اقدام کرد.

استاندار خوزستان به آسیب‌های وارده به بخش دامداری و کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: به دلیل مشکل تامین آب، بخش قابل توجهی از کشاورزان و دامداران خوزستان متحمل خسارات زیادی شدند.

وی افزود:با این وجود برای رفع مشکلات خوزستان در زمینه تنش آبی، اعتبارات خوبی از سوی نظام برای این استان تامین و ابلاغ شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب  در زمینه توسعه شبکه‌آبیاری اشاره کرد و گفت: تامین منابع مورد نیاز این طرح می‌تواند، به تقویت فعالیت‌های بخش کشاورزی این استان منجر شود.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آمنوزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها خوزستان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری نرخ بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان نرخ بیکاری خوزستان نرخ بیکاری رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت