Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:01:16 GMT

قابلیت واکنش به پیام در واتساپ بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۰۹۵۹

قابلیت واکنش به پیام در واتساپ بررسی می شود

توسعه‌دهندگان واتساپ در حال بررسی قابلیت واکنش به پیام با استفاده از شکلک‌ها در واتساپ هستند.

به گزارش برنا؛ مدتی است که واکنش‌های پیام، در سیستم عامل‌هایی مانند "فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر، iMessage و حتی برنامه چت سیگنال" یا حریم خصوصی وجود دارد. اما هنوز پیام رسان واتساپ این قابلیت‌ها را دارا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش‌های پیام به کاربران اجازه می‌دهد تا با ایموجی به یک پیام واکنش نشان داده، و با یکدیگر تعامل کنند. به همین علت توسعه‌دهندگان واتساپ نیز درصدد آن هستند تا این ویژگی را پس از بررسی‌های فراوان در دسترس کاربران این پیامرسان قرار دهند. البته هنوز این ویژگی جدید  در دسترس کاربران نیست و باید مدتی را منتظر بمانند تا این قابلیت به واتساپ افزوده شود. توسعه‌دهندگان این پیامرسان به عنوان اولین قدم برای توسعه ویژگی جدید WhatsApp روی پیامی کار می‌کنند که به کاربران اطلاع می‌دهد برای دریافت پشتیبانی از پیام در برنامه خود، باید واتساپ را  بروزرسانی کنند.

قابلیت‌های قبلی واتساپ چه بوده است؟

نکته آخر اینکه WhatsApp روی پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌کند و ویژگی جدید در نسخه‌های بتای برنامه زودتر نشان داده شد.  پشتیبانی Mutli-device این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید از WhatsApp حتی بدون داشتن تلفن خود و اتصال به اینترنت استفاده کنید.  این ویژگی به شما امکان می‌دهد حداکثر چهار دستگاه دیگر را به حساب WhatsApp خود متصل کنید (هر چند نه تلفن)، و هر یک از آن‌ها دارای کلید هویت خاص خود برای رمزگذاری سرتاسری است. در حال حاضر، هر کاربر تنها یک کلید هویت دارد که وظیفه رمزگذاری سرتاسر را بر عهده دارد و در تلفن ذخیره می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حریم خصوصی اینترنت وات ساپ واکنش پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد

این ویژگی حافظه در زمان معرفی این چت‌بات، فقط برای بخش کوچکی از کاربران در دسترس بود، اما اکنون برای مشترکان ChatGPT Plus در خارج از اروپا یا کره در دسترس است. حافظه ChatGPT به ۲ روش کار می‌کند تا پاسخ‌های روبات چت را شخصی‌تر کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اولی این است که به شما اجازه می‌دهد به ChatGPT بگویید جزئیات خاصی را به‌خاطر بسپارد و دومی با یادگیری از مکالمات مشابه الگوریتم‌های دیگر در برنامه‌ها است. حافظه ChatGPT این چت‌بات را به دستیار هوش مصنوعی بهتری تبدیل می‌کند. از آنجایی که این حافظه ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند و کاربران از این نظر نگران شده‌اند، شرکت OpenAI مدعی شده است کاربران همیشه بر آنچه ChatGPT نگه می‌دارد، کنترل خواهند داشت.

شرکت OpenAI در یک پست وبلاگ نوشت: در تغییری نسبت به آزمایش قبلی، اکنون ChatGPT به کاربران می‌گوید چه زمانی حافظه‌ها به روز می‌شوند. کاربران می‌توانند آنچه را که ChatGPT به خاطر می‌آورد، با بررسی آنچه که روبات چت از مکالمات گرفته است و حتی با ایجاد فراموش کردن جزئیات ناخواسته ChatGPT مدیریت کنند. این چت بات همیشه می‌تواند جزئیات را در طول مکالمات فعال به یاد بیاورد.

برای مثال، اگر از روبات چت بخواهید یک ایمیل را پیش‌نویس کند، می‌توانید فورا آن را با عبارت «حرفه‌ای‌تر کنید» دنبال کنید و به یاد می‌آورد که در مورد ایمیل صحبت می‌کردید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، همه چیز از پنجره خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید