Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور در امور مجلس همزمان با دومین روز کاری دولت سیزدهم و سفر رئیس جمهور به اهواز، امروز به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس همزمان با هفته دولت امروز به اصفهان سفر می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس در سفر به اصفهان ضمن تجلیل از خانواده مدافعان سلامت و نخبگان استان هم تجلیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی همچنین در این سفر با نخبگان و کارآفرینان و مردم استان اصفهان هم دیدار خواهد کرد.

گفتنی است سفر حسینی همزمان با دومین روز کاری دولت سیزدهم و سفر رئیس جمهور به اهواز صورت خواهد گرفت تا به این شکل کلید سفر‌های استانی دولتمردان زده شود.

همچنین سخنرانی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در همایش تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت با موضوع «شیوه حکمرانی اسلامی بر اساس زندگی و زیست سیاسی شهید رجایی و باهنر و تبیین سیاست‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور و معیشت مردم» از برنامه‌های اصلی این سفر خواهد بود.

گفتنی است در همایش سالگرد شهیدان رجایی و باهنر از ۴۶ نفر از نخبگان، کارآفرینان، کارمندان نمونه و خانواده شهدای سلامت تجلیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید محمد حسینی معاونت پارلمانی سفر استانی شهدای دولت شهدای انقلاب هفته دولت دولت سیزدهم معاون رئیس جمهور در امور مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، «جودت ییلماز» معاون رئیس جمهور ترکیه در خصوص آغاز مرحله نخست عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح گفت: «اسرائیل یک روز پس از تأیید پیشنهاد قطر و مصر درخصوص آتش‌بس توسط حماس به رفح حمله و موردی جدید به جنایات جنگی که از هفتم اکتبر در فلسطین مرتکب شده است، اضافه کرد.»

معاون رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود «نتانیاهو و یارانش مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و صاحبان قدرت که سکوت کردند دیر یا زود در برابر بشریت پاسخگو خواهند بود.»

روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی آغاز مرحله نخست حمله زمینی به غزه را تصویب و با انتشار اطلاعیه‌های رسمی در فضای حقیقی- مجازی خواهان تخلیه شرق رفح از افراد غیرنظامی شد.

شامگاه ششم فوریه اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و تمیم بن حمد آل الثانی امیر قطر از پذیرش آتش‌بس و اعلام پاسخ خود به قاهره و دوحه خبر داد.

پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس بازیگران میانجی، منابع اسرائیلی مدعی شدند «عملیات نظامی در رفح حمله گسترده نبوده و صرفاً عملیاتی محدود» است.

پیش از این مصر، برزیل و ونزوئلا نیز آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به شهر رفح را محکوم کردند.

کد خبر 6099544

دیگر خبرها

  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است