Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از داروخانه امام جعفر صادق اهواز ضمن تبریک روز داروساز افزود: صنعت داروسازی کشور بعد از انقلاب شکوفایی درخشانی داشته ضمن اینکه یروی انسانی، افراد دانشمند و متبحر زیادی در این بخش در کشور داریم همچنین شرکت های داروسازی بسیار خوبی در کشور جود دارد که بسیاری از نیازهای داخل را تامین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیاست ما در دولت آینده با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که به رونق تولید داخلی تاکید دارند، حمایت از کارخانه‌های داروسازی داخل کشور است. نیروهای داخلی از علم ودانش خوبی برخوردار هستند اما نیاز به کمک بیشتری دارند لذا باید به سمتی برویم که دیگر نیازی به داروهای وارداتی نداشته باشیم.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: داروسازان کشور این توانمندی را دارند که در تامین دارو به ما کمک کنند. هر کسی که علم و دانش لازم را داشته باشد و برابر مقررات بخواهد شرکت دانش بنیان تاسیس کند از او استقبال می کنیم تا بتوان از این طریق نیاز کشور را برطرف کرد.

وی همچنین افزود: برخی از داروهای بسیار پیشرفته از سوی جوانان علاقه مند و متخصص در کشور تولید می شوند که بعضا در درمان کرونا نیز مفید هستند.

عین اللهی گفت: امیدواریم این حرکت جهادی و ارزشمند الگویی برای همه دانشکده های داروسازی و دانشمندان کشورمان باشد تا به خودکفایی برسیم.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد.

رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بهرام عین اللهی خوزستان اهواز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری خوزستان، مقصد نخستین سفر استانی رییس‌ دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهرام عین اللهی خوزستان ویروس کرونا بهرام عین اللهی خوزستان اهواز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند