Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@16:59:26 GMT

هافبک دفاعی استقلال مقابل الهلال کیست؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۱۱۵۵

هافبک دفاعی استقلال مقابل الهلال کیست؟

خبرورزشی – استقلال در حالی خود را برای دیدار با الهلال عربستان آماده می‌کند که تعدادی از بازیکنانش در اردوی تیم ملی حضور دارند و این اتفاق برای هماهنگی بازیکنان به ویژه تازه واردها مشکل ساز شده است.

فرهاد مجیدی با توجه به جدایی مسعود ریگی و حضور یاسر الشهرانی هافبک نفوذی و بازیساز الهلال باید هر چه سریعتر هافبک دفاعی خود را انتخاب و او را از قابلیت‌های فنی هافبک باکیفیت الهلال آگاه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل و مهار بازیسازی هافبک هجومی الهلال یکی از راه‌های عبور از حریف عربستانی است که کادر فنی استقلال باید طرح و برنامه مناسبی برای آن داشته باشند تا بتوانند دست پر از این میدان سخت خارج شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده از معدود فوتبالیست‌های تبریزی است که در لیگ برتر حضور دارد و خارج از تیم تراکتور فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. او روز گذشته یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد و یک بار هم در دقیقه 120 دروازه قرمزها را گشود تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حالا نقی‌زاده در گفتگو با تسنیم ادعای جالبی مطرح کرده و می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه او دروازه دو تیم سرخابی را باز نکرده است: من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

اشاره او به گل‌هایی است که با پیراهن گسترش فولاد و سیاه جامگان وارد دروازه استقلال کرده و در سالهای گذشته نیز با آلومینیوم اراک موفق شده چهره یک بازیکن گلزن را به این دو تیم نشان دهد.

البته شاید این ادعای او با پاسخ سایر بازیکنان هم مواجه شود، آنهایی که احتمالا مدعی گل‌های بیشتر به پرسپولیس و استقلال هستند و به این سادگی حرف نقی زاده را قبول نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان