Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: لازمه ایمان حفظ خویشتن از انحراف است و بی‌توجهی دیگران به خیرخواهی ما آسیبی به دین و باور ما وارد نمی سازد.

وی گفت: توجه داشته باشیم که روزی حساب پرونده ما را در مقابل ما قرار خواهند داد و ما را از تمامی اعمالمان آگاه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رودهن گفت: برنامه ریزی کوتاه مدت برای کاهش محسوس مشکلات کرونایی و معیشتی مردم باید توسط دولت انجام شود.

حسینی ادامه داد: مسؤولان ارشد دولتی و دیگر سطوح  باید حضور هدفمند و آرام‌بخشی در جمع نخبگان و مردم داشته باشند.

وی بیان کرد: دولت باید در تمام سطوح نماد مسؤولیت پذیری، نقدپذیری و سعه صدر باشد.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: مردم می‌دانند که حل مشکلات کار یک روز و صد روز نیست ولی مواجه مسؤولان با مشکلات در سال اول، آینده دولت را مشخص خواهد کرد.

حسینی خاطر نشان کرد: جامعه ما به مسؤولینی با ویژگی‌های شهید باهنر و رجایی نیازمند است و ساده زیستی و اخلاق اسلامی و مدیریت بر اساس تقوا از ویژگی‌های بارز این دو شهید عزیز است.

وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمانی مردم نیاز دارند مسئولین در بین آن‌ها باشند و مشکلات آن‌ها را بشنوند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند