Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس دوباره برای جذب مائورو ایکاردی وارد عمل می شود و دو مهاجم ساسولو را هم مد نظر دارد

داستان کریستیانو رونالدو و یوونتوس به پایان رسید و با توجه به پیشنهاد 28 میلیون یورویی منچستریونایتد، انتظار می رود به زودی انتقال رونالدو به جمع شیاطین سرخ نهایی شود. با رفتن رونالدو، یوونتوس می خواهد جانشین مناسبی برای او به خدمت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس طی روزهای آینده برای جذب جانشین کریستیانو رونالدو و ترمیم خط حمله اش تلاش خواهد کرد. یوونتوس در تلاش است با انتقال قرضی همراه با حق خرید، مائورو ایکاردی مهاجم 28 ساله پاری سن ژرمن که مدت هاست زیر نظرش دارد را به خدمت گیرد اما در حال حاضر پی اس جی تمایلی برای فروش این مهاجم آرژانتینی ندارد، به خصوص این که کیلیان ام باپه در آستانه انتقال به رئال مادرید است. یوونتوس امروز عصر پس از قطعی شدن جدایی رونالدو بازهم برای جذب ایکاردی تلاش تازه ای انجام خواهد داد.

یوونتوس وضعیت مویزه کین، مهاجم 21 ساله سابق خود را هم پیگیری می کند. یوونتوس این فرصت را دارد تا این مهاجم ایتالیایی اورتون را به صورت قرضی همراه با حق خرید اجباری که منوط به راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا است را بازگرداند. نام جانلوکا اسکاماکا و جاکومو راسپادوری، دو مهاجم جوان ایتالیایی ساسولو هم در لیست یوونتوس هست اما فعلا مذاکراتی جدی برای آن ها در جریان نیست. یوونتوس ساعات شلوغی را سپری می کند و در حال بررسی مهاجمان پیرامون خود است اما هنوز تصمیم قطعی اش برای جذب جانشین کریستیانو رونالدو را نگرفته است. 

پیشنهاد 28 میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب رونالدو؛ CR7 در یک قدمی اولدترافورد

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو نصرالله عبداللهی در طرفداری: هر چه جام در ایران و آسیا هست، با استقلال بردم جووینکو گزینه نهایی استقلال برای جانشینی قائدی! / اختصاصی طرفداری پپ گواردیولا: بازیکنانی مانند رونالدو، خودشان آینده شان را تعیین می کنند مکالمه تلفنی با سر الکس فرگوسن، استارت بازگشت رونالدو به منچستریونایتد را زد فوری؛ کریستیانو رونالدو در آستانه امضای قرارداد دو ساله با منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک‌ کرد حریف خود را با ۶ گل در هم کوبید.

به گزارش ایسنا ، هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید.

ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد.

جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک‌ این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است.

سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان