Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان امروز، جمعه ۵ شهریور ماه در نشست سران عشایر خوزستان با حضور رئیس جمهور در محل استانداری گفت: حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در خوزستان در دومین روز از فعالیت کاری خود و پس از اخذ رای اعتماد مجلس به وزرا)، را نشان دهنده اهتمام و توجه دولت برای رفع مشکلات این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به چالش‌های خوزستان در زمان پرآبی و کم آبی افزود: این استان در شرایط پرآبی به دلیل بروز سیلاب و همزمان با بروز پدیده خشکسالی نیز با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود، این در حالی است که هم‌اکنون تعداد زیادی از روستا‌ها و شهر‌های استان مشکل تامین آب شرب دارند و باید نسبت به تکمیل و تعمیر تجهیزات آبرسانی برای بهبود کیفیت آب شرب اقدام شود.

سلیمانی دشتکی به آسیب‌های وارده به بخش دامداری و کشاورزی خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل مشکل تامین آب، تعداد زیادی از کشاورزان و دامداران استان متحمل خسارات زیادی شدند، با این وجود برای رفع مشکلات استان در زمینه تنش آبی، اعتبارات خوبی از سوی نظام برای این استان تامین و ابلاغ شد.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه شبکه آبیاری اشاره و تصریح کرد: تامین منابع مورد نیاز این طرح می‌تواند، به تقویت فعالیت‌های بخش کشاورزی این استان منجر شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب خوزستان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح‌زاده بیان کرد: اقدامات و آمادگی لازم برای بروز حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه بر اثر بارش باران و یا وقوع سیلاب پیش‌بینی شده و درصورت نیاز اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت‌رسانی به مشترکین انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از آماده باش کامل برای پایداری ارتباطات مخابراتی در پی هشدار باران شدید و وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

فلاح‌زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان گفت: در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه‌های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی در استان با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب‌ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به بارش شدید باران در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور