Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:03:54 GMT

آبراهام: مورینیو مهم است، در رم هستم تا جام ببرم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۱۷۴۳

آبراهام: مورینیو مهم است، در رم هستم تا جام ببرم

تامی آبراهام، مهاجم سابق چلسی، گفتگو با ژوزه مورینیو، سرمربی رم، را برای متقاعد کردنش به پیوستن به این باشگاه "مهم" دانست و تاکید کرد که برای "کسب جام" به جالوروسی آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام مهاجم سابق چلسی پیش از آغاز فصل جدید به رم پیوست و به همین زودی در خط حمله این تیم بسیار تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آبراهام با دو پاس گل مقابل فیورنتینا شروعی پر شور در رم داشت و با پیروزی 3-0 مقابل ترابزون اسپور در روز پنجشنبه به این تیم کمک کرد تا راهی لیگ اروپا شود.

 

مهاجم چلسی اعتراف کرد که مذاکراتش با تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم، و ژوزه مورینیو او را متقاعد کرد که به گرگ ها بپیوندد.

 

 

آبراهام در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "سال گذشته در چلسی، کمتر از آنچه امیدوار بودم بازی کردم. این مهم بود که با مورینیو صحبت کردم.

من با مورینیو صحبت کردم و تیاگو پینتو برنامه های بلندپروازانه باشگاه را برایم توضیح داد. من نه تنها برای گلزنی، بلکه برای کسب جام به رم آمده ام و امیدواریم امسال بتوانیم این کار را انجام دهیم.

کنفرانس اروپا یک جام پیچیده است، اما ما تلاش خواهیم کرد."

 

از آبراهام پرسیده شد که آیا او ترجیح می دهد در خط حمله تنها بازی کند یا می تواند با الدور شمورودوف همکار شود: "راستش را بخواهید، من مهاجم به دنیا نیامده ام. من از جناح راست شروع کردم. عادت دارم چندین نقش را پوشش دهم و در ترکیب های مختلف بازی کنم.

من به عنوان یک مهاجم نوک بازی نمی کردم. این بستگی به تصمیم مربی دارد. "

 

 

آبراهام متوجه شده سری آ بیشتر تاکتیکی است و مدعی است قهرمانی در ایتالیا "متعادل تر" است.

 

او گفت: "با تماشای بازی تیم های ایتالیایی متوجه می شوید که این یک فوتبال تاکتیکی است. تیم ها به خوبی دفاع می کنند.

آنها همیشه در زمین خوب قرار گرفته اند. در لیگ برتر تیم های بزرگی وجود دارند که همیشه در بازی با تیم های کوچک برتری دارند، در ایتالیا این رقابت متعادل تر است. در اینجا همه آنها خوب و آماده هستند."

آبراهام توضیح داد که حضور مورینیو، سرمربی سابق چلسی، روی نیمکت رم تنها چیزی نبود که او را قانع کرد.

 

 

آبراهام ادامه داد: "می خواهم بگویم که من فقط برای ژوزه اینجا نیستم، حضور او مهم بود، اما من همیشه رم را دنبال می کردم. من این امتیاز را داشتم که در رختکن چلسی با امرسون پالمیری و آنتونیو رودیگر باشم.

تونی در مورد رم بسیار خوب صحبت می کرد. مورینیو هم یک برنده است و ویژگی هایی دارد که من خودم را در آنها می بینم. "

 

مهاجم جوان انگلیسی جایگزین ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم که در این تابستان به اینتر رفت، در المپیکو شده است.

 

 

آبراهام اضافه کرد: "من روی فوتبالم متمرکز شده ام. همیشه سعی کرده ام به تیمی که نماینده آن هستم کمک کنم. وقتی پیشنهاد رم رسید، تمرکزم را تغییر دادم.

من شماره پیراهن ژکو را بر تن خواهم کرد، در دوران کودکی همیشه او را در تلویزیون دنبال می کردم. به کارهایی که او در اینجا انجام داد احترام می گذارم، اکنون نوبت من است که جای خالی او را پر کنم و این مسئولیت بزرگی است.

اما من به توانایی هایم ایمان دارم. روملو لوکاکو مسیر مخالف را طی کرد و به لندن بازگشت. او بازیکن بزرگی است. من هنوز جوان هستم، برای من این یک گام مهم است. "

 

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) چلسی آ اس رم تامی آبراهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی چلسی آ اس رم تامی آبراهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم