Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- رئیس‌جمهور گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان خوزستان از جمله موضوعات مهم و در دستور کار دولت است و ما  از هر طرحی در راستای ایجاد اشتغال در استان حمایت می کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان خوزستان در جمع مدیران استان خوزستان اظهار داشت:  تعریف یک برنامه کوتاه مدت برای رفع مشکلات ضروری و فوری است و مدیران استان باید پیش‌بینی کنند که چه اقداماتی باید انجام دهیم تا هرچه سریعتر مشکلات استان حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راه مدیران باید کار را با جدیت دنبال کنند و به نامه‌نگاری با مرکز بسنده نکنند، افزود: با تلاش شبانه‌روزی نسبت به جبران عقب ماندگی‌ها اقدام کنیم و این کار با یک روحیه جهادی و بسیجی شدنی است و باید مانند دوران دفاع مقدس برای رفع موانع و مشکلات عمل کنیم.

رئیسی در اهواز: مدیریت آب در خوزستان غلط است/ طرح ارزشمند 550 هزار هکتاری را دنبال می‌کنیم خاطره رئیسی از دیدارش با حاج قاسم در منطقه جفیر اهواز / وفاداری مردم خوزستان ‌به "نظام و رهبری" ‌مثال‌زدنی است‌ + فیلم وزیر کشاورزی به تسنیم خبر داد: واگذاری اختیارات ویژه در حوزه کشاورزی به خوزستان/ فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری آغاز می‌شود

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات استان و انجام کارها نیازمند این است که مدیران در استان مستقر باشند و با مدیران پروازی کار انجام نمی‌شود، گفت: باید در مورد مدیران پروازی تجدیدنظر صورت گیرد.

رئیسی بیان کرد: نظارت به ویژه نظارت درون سازمانی با چشمان بینای مدیران استان باید همواره در دستور کار باشد.

وی گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در استان خوزستان از جمله موضوعات مهم و در دستور کار دولت است و ما  از هر طرحی در راستای ایجاد اشتغال در استان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 331/ف

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال شورای اسلامی خوزستان استانداری خوزستان آیت الله سیدابراهیم رئیسی بحران بیکاری و اشتغال شورای اسلامی خوزستان استانداری خوزستان آیت الله سیدابراهیم رئیسی استان خوزستان ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است ، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد