Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان در روز جمعه 5 شهریور 17 نفر بوده است.

وی افزود: این ۱۷نفر (شامل ۱۲مرد و ۵زن ۲۴ تا ۸۷ساله در بندرعباس (۶نفر)، میناب (۴نفر)، قشم (۴نفر)، بندرلنگه، سیریک و بستک) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نوروزیان، شمار موارد بستری در استان 202 نفر بوده و شمار بیماران بستری پس از چند هفته به زیر 1000 نفر (951 نفر) رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شمار افراد بستری در آی‌سی‌یو بیمارستان‌های استان را 141 نفر و شمار بیماران بدحال را 29 نفر عنوان کرد.

نوروزیان اضافه کرد: با تزریق 13 هزار و 615 دوز واکسن کرونا در شبانه روز اخیر، شمار کل واکسن‌های تزریق شده به 596 هزار و 672 دوز رسید که بیش از 183 هزار نفر دوز دوم خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش فارس، کل فوت‌شدگان کرونا در استان به دو هزار و 126 نفر رسید.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد