Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال عملیات گسترده نیرو‌های حشد الشعبی علیه تروریست‌های داعش در منطقه «طارمیه» شماری از تکفیری‌ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های حشد شعبی عراق امروز جمعه عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های تکفیری در منطقه طارمیه واقع در بغداد ترتیب دادند.

به گزالرش الفرات نیوز، نیرو‌های حشد شعبی در جریان عملیات مذکور موفق شدند شماری از عناصر تکفیری را شناسایی کرده و آن‌ها را به هلاکت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دو عنصر تکفیری نیز توسط حشد شعبی بازداشت شدند.

طی دو هفته اخیر منطقه «الطارمیه» بغداد شاهد فعالیت برخی از عناصر تروریستی بوده است. در همین ارتباط، چند روز پیش شماری از رزمندگان تیپ ۱۲ سازمان «حشد شعبی» بر اثر کمین تروریستی داعش در الطارمیه به شهادت رسیدند.

تروریست‌های تکفیری پیش از آغاز تحرکات نظامی و امنیتی خود در طارمیه تمام تلاش خود را به کار بستند تا طارمیه را به کانونی برای شکل گیری خشونت‌های فرقه‌ای و قبیله‌ای تبدیل کنند. در واقع، هدف اصلی و اساسی تکفیری‌ها این بود که عشایر و قبایل متعدد در طارمیه را به جان یکدیگر بیندازند و در این منطقه هرج و مرج فرقه‌ای ایجاد کنند. با این حال، موقعیت جغرافیایی این منطقه موجب شد تا تکفیری‌ها از آن برای احیای فعالیت‌های تروریستی خود بهره برداری کنند.

آخرین گزارش‌های میدانی از طارمیه حاکی از آن است که هسته‌های پنهان تکفیری‌های داعش به شدت در این منطقه فعال شده‌اند، به گونه‌ای که اهالی طارمیه از اقدامات آن‌ها در تنگنا و مضیقه قرار گرفته‌اند. اهالی منطقه طارمیه می‌گویند که تکفیری‌ها بر زندگی سیاسی، اقتصادی و اداری آن‌ها در این منطقه سیطره یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حشدالشعبی جبهه مقاومت داعش عراق مبارزه با داعش تکفیری ها حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه