Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هفته سوم لالیگا مقابل رئال بتیس که فردا شب در ورزشگاه بنیتو ویلامارین برگزار خواهد شد، با سوالات زیادی از جمله موضوع داغ کیلیان ام باپه، انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد و شرایط ادن هازارد مواجه شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، سرمربی ایتالیایی صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

در رئال مادرید ما برای کسب تساوی به میدان نمی رویم بنابراین برای کسب پیروزی مقابل بتیس قرار می گیریم، اما گاهی اوقات ممکن است اوضاع برخلاف میل شما پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل لوانته، شرایط علیه ما پیش رفت و باید بهتر دفاع می کردیم ولی فردا سعی می کنیم پیروز شویم. بتیس تیم خوبی است، و در طول تابستان ترکیبش را تقویت کرده است. آنها سرمربی بسیار باتجربه ای دارند و ما باید از لحاظ دفاعی بهتر عمل کنیم، چرا که در مقابل لوانته چنین کاری انجام ندادیم. دفاع کردن در این مسابقه اساسی و کلیدی خواهد بود. در این لیگ جایی برای لغزش وجود ندارد، مقابل لوانته باید پیروز می شدیم، بنابراین باید در دفاع بهتر شویم. در فوتبال امروز باید به صورت تیمی دفاع کنید

دفاع کردن جدای از کیفیت، یعنی فداکاری و تمرکز؛ همه می توانند دفاع کنند. برخی بازیکنان قدرت بدنی بالاتری دارند و برخی دیگر باید جایگیری بهتری داشته باشند. دفاع کردن به فداکاری مربوط می شود و تنها کار مدافعان نیست، بلکه یک کار تیمی است. در فوتبال امروزه نمی توانید صرفاً با ۷ یا ۸ بازیکن دفاع کنید، بلکه باید با ۱۱ بازیکن دفاع کنید و این کاری است که ما سعی در انجامش داریم. هازارد بازیکن مهمی برای ماست

هازارد بازیکن مهمی برای ماست که به خاطر مدت ها دوری از میادین در حال ریکاوری است و خیلی خوب هم کار می کند. او کاملاً با انگیزه و متمرکز است. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست. مربیگری در رئال مادرید مسئولیت سنگینی به همراه دارد

سرمربیگری در رئال مادرید یعنی فعالیت در یکی از معتبرترین و مهم ترین باشگاه های دنیا، که مسئولیت سنگینی هم به همراه دارد و از طرفی هم یک تجربه هیجان انگیز است. این حسی است که من هر روز دارم. وینیسیوس در فرم فوق العاده ای است

وینیسیوس بازیکن تیم اصلی است. در دو بازی نخست فیکس نبود، اما به میدان آمد و سه گل به ثمر رساند. من او را ارزیابی می کنم و فردا خواهیم دید که چه می شود. او در فرم فوق العاده ای است و من به این واقف هستم. این حقیقت که او طی یک ساعت ۳ گل به ثمر رساند را خیلی دوست داشتم، در حالیکه فصل گذشته در طول فصل گل های زیادی به ثمر نرسانده بود. ام باپه؟ اگر بتوانیم ترکیب را تقویت کنیم، چرا که نه؟

این مسئله به مدیریت باشگاه مربوط است و من نمی توانم چیزی بگویم. او بازیکن بزرگی است و اگر این را بگویم، حقیقت را گفته ام، و من همیشه سعی می کنم بازیکنان با کیفیتی در تیمم داشته باشم. خرید ام باپه چه معنایی دارد؟ می توانم به شما از تجربه مربیگری در رئال مادرید بگویم، که حس فوق العاده ای دارد. تیم من فوق العاده است و می تواند رقابت کند. من از ترکیبی که دارم راضی هستم. اما اگر بتوانیم آن را تقویت کنیم، چرا که نه؟ برای همه بهتر است. چه کسی بیشتر باعث تغییر فوتبال شد؟ فلورنتینو پرز یا برلوسکونی؟

نمی دانم، اما آنها دو تن از رئیس هایی هستند که بیشترین تعداد قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند، و بیشترین عناوین ممکن را فتح کرده اند. از بابت همکاری با آنها بسیار احساس خوش شانسی می کنم. بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

کریستیانو به تیمی برگشت که خیلی دوستش دارند. او خرید فوق العاده ای برای منچستریونایتد است و بهترین ها را برای او آرزو می کنم. رئال مادرید باشگاهی است که دوستش دارم و رابطه بسیار خوبی با رئیس دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید فوق العاده ای ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

کاکا هم‌چنان خودش را عضوی از کهکشانی‌ها می‌داند

طرفداری | شب گذشته (شنبه)، با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با انتشار دو استوری در اینستاگرام، قهرمانی را به کهکشانی‌ها و همچنین سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی تبریک گفت. کاکا بهترین سال‌های دوران فوتبالش را در میلان و زمانی که شاگرد کارلتو بود، سپری کرد.

تبریک کاکا به رئال مادرید بابت قهرمانی آقای بزرگ
تبریک کاکا به کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید