Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی قهرمانی جهان مقابل لهستان شکست خورد تا این تیم صدرنشینی‌اش در گروه A قطعی شود.

خبرگزاری میزان - در مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازی گروه A در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، امروز (جمعه) نوجوانان ایران به مصاف لهستان رفتند؛ رقابتی که کسب پیروزی در آن برای دو تیم اهمیت ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نوجوانان ایران درحالی مقابل لهستان صف‌آرایی کرد که بعد از استراحت اجباری در شروع رقابت‌ها به دلیل غیبت گواتمالا، در اولین بازی خود هند را با نتیجه سه بر صفر شکست داده بود.

در طرف مقابل لهستان از دو بازی قبلی خود دو پیروزی سه امتیازی مقابل نیجریه و هند کسب کرده بود.

نبرد حساس دو تیم با پیروزی لهستان در ست اول آغاز شد. آن هم درشرایطی که شاگردان نوجوان آرمات گام به گام با حریف پیش‌رفتند و در امتیاز 25 بر 23 متوقف شدند.

در ست دوم نیز رقابت تنگاتنگ دو تیم ادامه یافت و درنهایت این لهستان بود که با کسب امتیاز مشابه ست اول، موفق به پیروزی شد.

ست سوم اما فاصله امتیاز دو تیم تا حدودی زیاد شد و درنهایت لهستان با نتیجه 25 بر 15 برنده ست و بازی شد.

مسعود آرمات سرمربی ایران با ترکیب اولیه یوسف کاظمی، یونس جوان، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، عرشیا به‌نژاد، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) بازی را آغاز کرد.

برای لهستان هم جیکوب مشچرزاک، کامیل شیمندرا، کاجیتان کوبیکی، تایتوس نوویک، متیوشک کوفکا، پایوتره اسلیوکا و کوبا هاوریلوک (لیبرو) به میدان رفتند.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا