Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:40:57 GMT

۵۵ راس گوسفند در نیشابور قربانی اختلافات شخصی شدند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۲۲۶۴

۵۵ راس گوسفند در نیشابور قربانی اختلافات شخصی شدند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: ۵۵ رأس گوسفند در نیشابور بر اثر آشامیدن آب آلوده تلف شدند که تا این لحظه علت این حادثه اختلافات شخصی گزارش شده‌است.

علی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: صبح امروز جمعه ۵ مردادماه تلف شدن ناگهانی ۵۵ راس گوسفند و یک رأس الاغ به دامپزشکی شهرستان نیشابور گزارش شد که اکیپ دامپزشکی نیشابور، نیروی انتظامی و کارشناس بیمه در محل حاضر شده و بررسی‌های لازم انجام و صورت‌جلسه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور اظهار کرد: با توجه به اینکه گوسفندان بلافاصله بعد از نوشیدن آب به طور ناگهانی تلف شدند و گوسفندانی که از این آب مصرف نکردند برایشان مشکلی پیش نیامد به همین دلیل علت تلف شدن گوسفندان به احتمال قوی مسمومیت ناشی از آلوده بودن آب مصرفی به سم یا کود شیمیایی تشخیص داده‌شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده کلیه لاشه‌ها غیرقابل مصرف تشخیص داده‌شده و دستور دفن لاشه‌ها صادر شد که بلافاصله دفن شدند.

سلیمانی خاطر نشان کرد : برای بررسی‌های بیشترنمونه‌برداری از آب آبشخور و محتویات شکمبه، کبد و کلیه گوسفندان توسط کارشناس دامپزشکی انجام شده و نمونه‌ها به آزمایشگاه فرستاده شد و سه الی چهار روز دیگر نتیجه دقیق نوع آلودگی و علت مرگ اعلام خواهدشد.

وی با بیان اینکه دامهای تلف شده مربوط به روستای کلیدر و زیارت نیشابور بودند تصریح کرد: ظاهرا علت بروز این حادثه اختلافات شخصی و خسارت دام‌ها به باغ‌ها و مزارع بوده و همین امر باعث تهدید دامداران به تلافی و آلوده کردن آب آبشخور گوسفندان شده‌است.

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور در رابطه با میزان خسارت وارد شده به دامداران گفت: میزان دقیق خسارت وارده به دامداران را کارشناسان دادگستری باید مشخص کنند اما با توجه به قیمت حدودی دام‌ها، دامداران چیزی حدود ۲۰۰ میلیون تومان خسارت متحمل شدند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها تلف شدن دام دامپزشکی نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

مددخانی فرماندار آبیک گفت: در حادثه برخورد قطار با گله‌ی گوسفند در حوالی آبیک،  ۵۷ راس گوسفند و دو چوپان از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

در این حادثه، علی رغم وجود پل زیر گذر، گله از روی ریل عبور کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • (ویدئو) چرای گوسفندان در دشت لاله‌های واژگون
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور