Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم عالی قدر حضرت آیت الله محمد علی فیض گیلانی طاب ثراه موجب تأثر آشنایان و علاقمندان ایشان شد. 

آن مرحوم از زمره علمان خدومی بود که همواره نسبت به راه و آرمان امام ثابت قدم بود و در مواقع مختلفی فداکارانه بر این اعتقاد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به خانواده محترمشان از خدای متعال علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت دارم. 

سید حسن خمینی

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سید حسن خمینی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی آیت الله فیض گیلانی آیت الله فیض گیلانی درگذشت سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت

مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشکان بود که امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

استاد اسکویی که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

ما این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

همچنین کمیته ملی المپیک درگذشت این پیشکسوت گزارشگری و گویندگی صدا و سیما و رادیو ورزش را تسلیت گفت.

منبع: ایسنا

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • مطهری امام
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت