Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که تیم گل محمدی در حال حاضر کمبودی ندارد و می تواند در فصل پیش رو مدعی اصلی برای کسب قهرمانی باشد.

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط کلی نقل و انتقالات در فوتبال ایران اظهار داشت: ای کاش در فوتبال ما افراد متخصص این امر بیشتر وجود داشت تا این بازار این قدر  آشفته و بی سر و سامان نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه نحو پرداخت و پیشنهادات به فوتبالیست آن قدر عجیب و غریب است که بازار کار و رقابت برای خیلی از تیم ها را سخت و حتی تا حدودی غیرممکن کرده است. در صورتی که مدیران باشگا ها تعامل لازم را در این زمینه با هم نداشته باشند علاوه بر پرداخت های بی مورد و گزاف از نظر فوتبالی نیز در حق یکسری بازیکن جوان با استعداد اما گمنام اجحاف می شود و در مقابل تعدادی از بازیکنان که شاید حتی از نظر فوتبالی آنقدر ارزش نداشته باشند، با پول های آنچنانی روبرو می شوند. عدم مدیریت و تخصص قوی در این بازار سال هاست فوتبال ما را با مشکلات زیادی روبرو کرده و استعدادهای زیادی را به هدر داده است.

او افزود: بنده مثالی از پرسپولیس می زنم. بازیکنانی مثل مهدی عبدی و علی علیپور از رده های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان پیوسته اند این رویه باعث شده از نظر فوتبالی و توان فنی با کمترین هزینه ممکن و بهترین بازدهی به سطح اول فوتبال اضافه شده اند و می توانند خیلی زود حق شان را بگیرند. فاصله بازیکنان فوتبال ما این اعداد و ارقامی که این روزها در موردش صحبت می شود، نیست و شاید تعداد محدود و انگشت شماری بازیکن داریم که این اعداد و ارقام برای جذب شان منطقی باشد و بقیه باید خیلی کمتر از رقم ها دریافتی داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به برنامه های این تیم در نقل و انتقالات تابستانی تاکید کرد: به نظر من خریدهای یحیی تا به امروز بهترین خریدهای ممکن بوده و او و مدیران باشگاه، با هوشمندی و درایت و براساس نیاز واقعی اقدام به حضور در نقل و انتقالات کرده و در این مدت نفرات خوب و قابل اتکایی را به تیم اضافه کرده است که توانایی و شرایط لازم برای حضور در پرسپولیس را دارند به شرطی که بتوانند به خوبی در قالب تاکتیکی پرسپولیس قرار بگیرند.

کلهر در خصوص انتقال رضا اسدی به عنوان یکی از خریدهای ویژه پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: نه تنها اسدی، بلکه نفراتی مثل ابراهیمی، نعمتی  و دهقانی از شاخصه های فنی خوبی برخوردار هستند و می توانند جای نفراتی که از پرسپولیس جدا شده اند را به خوبی پر کنند. به نظر من در حال حاضر پرسپولیس تیم یکدستی دارد که از درون دروازه تا نوک حمله بهترین ها را در اختیار دارد و حتی می توانم بگویم این تیم می تواند همین امروز به نقل و انتقالات خود پایان داده و بازیکن جدید دیگری را جذب نکند. 

او در مورد تغییر نظر امین قاسمی نژاد و پیوستنش به استقلال تصریح کرد: قاسمی نژاد بازیکن خوبی است و از توانایی های فنی بالایی برخوردار است اما به نظر من پرسپولیس به او نیازی نداشت و شاید اگر قاسمی نژاد به پرسپولیس می آمد، ممکن بود کمتر بازی به او می رسید. همان طور که اشاره کردم تیم گل محمدی در حال حاضر هیچ کم و کاستی از نظر مهره ای ندارد و هیچ نگرانی از این بابت احساس نمی شود.

کلهر در پایان گفت: با  توجه به یکدست بودن تیم و شرایط خوبی که در کادر فنی و مدیریت تیم حکمفرما است، بازیکنان جدید زود می توانند در قالب تاکتیکی تیم قرار گرفته و شرایط شان را با پرسپولیس وفق دهند. با این تفاسیر همه چیز مهیا است که پرسپولیس از حالا برای قهرمانی در آسیا و ششمین قهرمانی در لیگ برتر استارت محکمی زده و گام های بلند و پرقدرتی را به رو موفقیت های پیش روی خود بردارند. 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال عجیب و غریب بازار کار رقابت پول مشکلات پرسپولیس برنا استقلال بازی گل محمدی آسیا لیگ برتر پرسپولیس یحیی گل محمدی قهرمانی نقل و انتقالات محمود کلهر نقل و انتقالات قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم با ضربه سر بازیکن خودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با ضربه تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم را گلر جوان پرسپولیس در اختیار گرفت.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود