Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@20:26:16 GMT

برتری هیجان‌انگیز؛ جبران مافاتِ دورتموند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۲۵۴۰

برتری هیجان‌انگیز؛ جبران مافاتِ دورتموند

به گزارش ایرنا؛ جمعه شب و از هفته سوم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان، دورتموند در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پارک» از تیم سختکوش هافنهایم میزبانی کرد و به برتری سه بر دو رسید تا شکست هفته گذشته مقابل فرانکفورت را جبران کند.

بازی از سوی تیم‌ها تهاجمی آغاز شد و این هافنهایم بود که می‌توانست در دقیقه دوم به گل برسد اما ضربه سر «کراماریچ» به تیرک دروازه میزبان برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس دورتموند روند بازی را در اختیار گرفت اما فرصت‌های زیادی را برای گلزنی از دست داد.

در ابتدای نیمه دوم حملات دورتموند ثمر داد و کار تیمی زنبورها با ضربه «رینا» همراه شد تا این تیم به گل برسد، اما در دقیقه ۶۱ «بومگانتر» اتریشی کار را به تساوی کشاند.

تلاش میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۶۸ «بلینگاهم» ستاره جوان انگلیسی موفق شد گل دوم دورتموند را ثبت کند.

در حالی‌که دورتموندی‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند، ضعف مفرط خط دفاعی این تیم بازهم مشکل ساز شد و در دقیقه ۹۰ «دابور» کار را به تساوی دو بر دو کشاند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۲ هجوم همه جانبه دورتموندی‌ها با دفع ناقص دروازه‌بان هافنهایم مواجه شد و «ارلینگ هالند» با فرصت طلبی توپ را به تور دروازه حریف چسباند تا دورتموندی به یک برتری دراماتیک برسد.

دورتموند با این پیروزی به امتیاز ۶ رسید و هافنهایم نیز چهار امتیازی ماند.

برنامه دیدارهای شنبه نیز بدین شرح است

کلن – بوخوم / ساعت ۱۸

بیلفلد – فرانکفورت / ساعت ۱۸

آگزبورگ – لورکوزن / ساعت ۱۸

ماینتس – گریترفورت / ساعت ۱۸

اشتوتگارت – فرایبورگ / ساعت ۱۸

بایرن مونیخ – هرتابرلین / ساعت ۲۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال هرتابرلین آلمان بایرن مونیخ بورسیادورتموند فوتبال هرتابرلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین