Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصیری گفت: تاکنون براساس برآورد ها و پیش بینی های اولیه ی صورت گرفته تاکنون 19 میلیارد تومان مشارکت مردمی را داشته ایم اما رقم دقیق باید پایان پروژه اعلام شود چرا که پیش بینی می شود این رقم افزایش چشم گیری داشته باشد.

محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی برنا گفت: ما در طرح نذر آب آبرسانی پایدار، خدمات سلامت و معیشت را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امسال موضوع ارتقای سلامت روان  و به طور خاص حمایت روانی از کودکان را در دستور کار طرح نذر آب قرار دادیم، افزود: مجموعا در 4 استان، 15 شهرستان 333 روستا طرح نذر آب امسال اجرایی می شود.

نصیری تصریح کرد: تاکنون براساس برآورد ها و پیش بینی های اولیه ی صورت گرفته تاکنون 19 میلیارد تومان مشارکت مردمی را داشته ایم اما رقم دقیق باید پایان پروژه اعلام شود چرا که پیش بینی می شود این رقم افزایش چشم گیری داشته باشد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: کرونا باعث نشده است که روند اجرای طرح نذر آب با اختلال مواجه شود و یا حتی کاهش پیدا کند. همچنین کلیه اقدامات انجام شده براساس رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

او درباره تأخیر اجرای طرح نذر آب در استان سیستان وبلوچستان با توجه شرایط وخیم کرونایی گفت: درحال حاضر وضعیت و روند اجرای این طرح در این استان نسبت به سایر استان ها بهتر است.

انتهای پیام/4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر برنا سلامت کودکان هلال احمر سیستان و بلوچستان هلال احمر نذرآب طرح نذر آب پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • ببینید | مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد