Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرتابگر وزنه پارالمپیکی کشورمان گفت که می‌خواهد ناکامی در دستیابی به مدال در پارالمپیک ۲۰۲۰ را با رسیدن به مدال در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ جبران کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، سامان پاکباز پس از ایستان در رتبه پنجم مسابقات پرتاب وزنه کلاس F12 بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: در مسابقه امروز نتیجه خوبی کسب نکردم و پنجم شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم می‌توانستم رکورد و عملکرد بهتری داشته باشم یا نه، اما همه سعی و تلاش خود را کردم.

وی در ادامه با این وعده که در رقابت‌های آینده جبران خواهد کرد، افزود: برای من پیش‌بینی مدال نمی‌شد و به‌عنوان رتبه چهارم دنیا به اینجا آمده بودم و در نهایت هم پنجم شدم.

این پرتابگر وزنه کشورمان یادآور شد: یک آسیب‌دیدگی از گذشته داشتم که یک سال و نیم با آن درگیر بودم. متأسفانه در اینجا دوباره آن مصدومیت برگشت. البته همه اینها عذر و بهانه است و باید بیشتر مراقب بودم.

پاکباز ادامه داد: واقعاً شرمنده دوستان و مربیانم شدم. به ایران که برگردیم، تلاش می‌کنم در پاراآسیایی 2022 چین بهترین مدال را بگیرم.

وی درباره گرمای هوا در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: گرما و شرجی هوا همیشه هست، چرا که مسابقات ما در شهرهای ساحلی برگزار می‌شود. شرایط برای همه یکسان است و گرما همه را اذیت می‌کرد، اما در کل مسابقه خوبی بود.

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان اظهار داشت: در 6 سال گذشته این اولین مسابقه‌ای که از آن دست خالی به کشورمان برمی‌گردم. واقعاً شرمنده مردم شدم و قطعاً در مسابقات آینده جبران می‌کنم.

لحظه‌به‌لحظه با نتایج روز چهارم پارالمپیک 2020 توکیو| عنوان پنجمی سامان پاکباز در پرتاب وزنه/ برتری تیم والیبال نشسته مقابل آلمان در ست‌های اول و دوم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارادوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو پارادوومیدانی پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند