Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@00:09:33 GMT

پایان غم انگیز مسعود شجاعی در فوتبال ؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۰۲۵

پایان غم انگیز مسعود شجاعی در فوتبال ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود شجاعی در حالی در هفته ششم لیگ بیستم به جای علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد که به حضورش در زمین به عنوان بازیکن هم ادامه داد.

مسعود شجاعی تا پایان هفته پانزدهم هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشت ولی در ادامه با انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور، تنها کارش را به عنوان بازیکن این تیم ادامه داد ولی او که با آمدن خطیبی نیمکت نشین شده بود، پس از مدتی به همراه اشکان دژاگه دیگر در تمرینات تراکتور شرکت نکردند و قراردادشان را فسخ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها دیگر در تیم جدیدی دیده نشدند اما موضوعی که در این بین وجود دارد این است که دژاگه تمریناتش را به صورت اختصاصی دنبال می کند و در چند وقت اخیر هم اخباری مبنی بر مذاکرات استقلال با او مطرح شد که فرهاد مجیدی آن را رد کرد ولی در این بین از شجاعی هیچ خبری نیست.

کاپیتان سابق تیم ملی آخرین بار ۳۱ فروردین و در بازی تراکتور و نیروی هوایی عراق به میدان رفت و حالا بیش از پنج ماه است که بازی نکرده و باید دید که این هافبک ۳۷ ساله تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته یا همچنان در انتظار پیشنهاد خوب و جدیدی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی نقل و انتقالات فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی تحت فشار الماس شد!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی گلر تیم تراکتور در بازی با ذوب آهن نمایش خیره‌کننده ای در ضربات پنالتی داشت و زمینه صعود سرخپوشان تبریز به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد.

پورحمیدی در جریان بازی با ذوب آهن فشار چندانی تحمل نکرد و با توجه به اینکه نبض بازی در اختیار تراکتور بود چالش جدی تجربه نکرد و روی گل دریافتی هم مقصر نبود.

او که در هفته های اخیر با هواداران تراکتور چالش های سختی را پشت سر گذاشته بود در پایان نیمه نخست سجده شکر کرد و فشاری که تحمل می‌کرد را عیان کرد، کلین شیت در نیمه نخست فشارها را تاحدود زیادی از روی برداشت تا در ادامه بازی راحت تر به میدان برود.

به غیر گلی که اسلامی به ثمر رساند او در روند بازی شرایط خوبی را تجربه کرد و تا پایان مسابقه گلی دریافت نکرد و در ضربات پنالتی هرچه که داشت را ارائه کرد تا ستاره زمین باشد!

او در تشخیص مسیر پنالتی فوق‌العاده عمل کرد و حتی روی توپ‌هایی که به گل تبدیل شد هم مسیر درست را تشخیص داد اما شدت و دقت ضربه مانع مهار توپ شد.

پورحمیدی 3 پنالتی مهار کرد و آرامش زیادی به ضربه زننده های تراکتور منتقل کرد و این تیم را در شرایط پیروزی و آمادگی روحی روانی برای صعود قرار داد، اوج هنرنمایی او روی ضربه چیپ علیاری بود که پس از شیرجه زدن با تمرکز بالایی که داشت مسیر خود را تغییر داد و تاثیر روی توپ باعث شد تا ضربه مهاجم ذوب آهن به تیرک برخورد کند و تبدیل به گل نشود.

پورحمیدی در انتهای مسابقه مرد اول تیم تراکتور بود و بازیکنان این تیم از عملکرد او تقدیر کردند، او پس از پایان بازی بابت فشارهایی که تحمل کرده بود مصاحبه نکرد اما همه چیز برایش تغییر کرده است، او با اعتماد به نفس بالا و شرایطی متفاوت مقابل استقلال در یادگار به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز