Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@06:24:03 GMT

آب‌گرفتگی منازل درپی بارندگی شدید در شرق گلستان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۰۷۱

آب‌گرفتگی منازل درپی بارندگی شدید در شرق گلستان

عکس آرشیوی است.

به گزارش به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فرهاد میقانی گفت: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط جوی نامساعد‌ و بارش های رگباری باران، نیروهای عملیاتی سراسر استان گلستان در حالت آماده باش قرار گرفتند و تا کنون به حادثه دیدگان در روستاهای یانبلاغ و پلی علیا مراوه تپه ، روستای پشمکی آزادشهر و روستای تخت مینودشت امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در روستاهای یانبلاغ و پلی علیا در منطقه گلیداغ شهرستان مراوه تپه آبگرفتگی برخی منازل در پی بارش های رگباری روی داد و ۲ تیم از نجاتگران هلال احمر به ۳ خانوار آسیب دیده از سیل برای اسکان کمک کردند.

میقانی ادامه داد: عصر امروز هم در آزادشهر به دنبال رانش زمین در روستای پشمکی منطقه ی پاقلعه و گرفتار شدن‌ چندین دستگاه خودرو و تخریب چند خانه در روستای پاقلعه ۲ تیم هلال احمر به یاری افراد گرفتار رفتند و اقدامات امدادی انجام دادند.

او افزود: در روستای تخت مینودشت هم با دریافت گزارش تخریب سقف ۲ خانه، یک تیم از هلال احمر اعزام و حال انجام اقدامات لازم هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان محمدرضا حکیمی طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم موکورمایکوزیس استان گلستان بارندگی شدید سیلاب آب گرفتگی منازل امدادرسانی محرم افغانستان محمدرضا حکیمی طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم موکورمایکوزیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از ‎امدادرسانی به ٨٠٠ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیروهای امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در  ۴۸ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی تصریح کرد:  ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز