Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:32:41 GMT

خروج ۵ شهر گلستان از وضعیت قرمز/ شیب بستری های نزولی شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۱۵۵

خروج ۵ شهر گلستان از وضعیت قرمز/ شیب بستری های نزولی شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه جمعه در گفتگو یا خبرنگاران اظهارکرد: روند کاهشی شیوع کرونا در استان آغاز شده و نسبت به ابتدای هفته تعداد بیماران ۵۰۰ نفر کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در حال حاضر هزار و ۴۱۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۲۱۱ نفر در آی سی یو و ۸۶ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر طبق آخرین رنگبندی اعلام شده شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، علی آبادکتول و کردکوی از وضعیت قرمز خارج شده و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز هستند.

فاضل با توجه به شکننده بودن شرایط کرونایی در استان، ادامه داد: با ورود سویه های جدید کرونا به کشور، مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

علی باقری، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان گلستان هم اعلام کرد که تاکنون ۵۴۵ هزار و ۶۵۲ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که ۴۲۸ هزار و ۵۲۴ دوز آن در نوبت اول بوده است.

کد خبر 5290687

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرضا فاضل ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل محرم 1400 افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد