Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:51:39 GMT

خیزش کارمندان اپل علیه تبعیض حرفه‌ای و آزار جنسی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۱۷۷

خیزش کارمندان اپل علیه تبعیض حرفه‌ای و آزار جنسی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، این کارکنان اپل تصمیم گرفته اند تا با تضییع حقوق خود در شرکت یادشده مقابله کنند. آنان می گویند فرهنگ کاری در اپل باید اصلاح شود. رویدادهای شغلی نامناسب ثبت شده توسط این کارمندان حول محورهایی مانند تبعیض حرفه ای، آزار جنسی و انتقام گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارمندان که در توئیتر یک حساب کاربری راه اندازی کرده و سایتی را نیز برای دریافت شکایات کارمندان اپل راه اندازی کرده اند، می گویند اکثریت کارمندان ناراضی خواستار طرح شکایت قضایی از اپل و همکاران متخلف خود هستند. در اکثر موارد این کارمندان متخلف موقعیت شغلی برتری داشته اند.

بیش از نیمی از این کارمندان ناراضی که به آنها ظلم شده، خواستار دریافت اطلاعات و راهنمایی هایی برای تماس با رسانه ها برای طرح ماجراهای تلخ شغلی خود بوده اند. آنان قصد دارند تبعیض ها و آزارهای شغلی در اپل را به طور ناشناس و با رعایت اصول حرفه ای در رسانه ها منتشر کنند.

اپل در گذشته در مواردی برخی کارکنان زن خود را به علت طرح شکایت از آزارهای جنسیتی اخراج کرده که از جمله آنها می توان به اشلی جاویک مدیر ارشد برنامه های مهندسی اپل اشاره کرد. وی تلاش زیادی برای رسیدگی به این موضوع در اپل کرده که همه آنها بی نتیجه مانده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اپل آزار جنسی فرهنگ تبعیض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، موحدی گفت: میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال قبل، ۹ میلیون و ششصد هزار تومان یعنی ۸۰۰ هزار تومان در ماه بوده است.

واکنش مجری برنامه را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848271 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم مالیات قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران اقتصاد

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم