Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:27:42 GMT

۲۶ مصدوم حاصل تصادف زنجیره‌ای در زنجان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۲۴۷

۲۶ مصدوم حاصل تصادف زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان معاون اورژانس استان زنجان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری در عوارضی زنجان - قزوین، ۲۶ نفر مصدوم شدند.

ابراهیم خسروشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای رخ داده در یکی از محورهای مواصلاتی استان زنجان، اظهار کرد: در ساعت ۰۲:۴۹ بامداد امروز (۶ شهریورماه) دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پژوپارس در لاین شمالی عوارضی زنجان - قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با تعداد مصدومان تصادف زنجیره‌ای عوارضی زنجان - قزوین، افزود: بر اثر بروز این حادثه رانندگی، ٢۶ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

این مسئول در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه رانندگی رخ داده، تصریح کرد: آمبولانس‌های کد صبا، کد فاتح، کد مروارید، کد اتوبوس آمبولانس سهند و کدهای هلال‌احمر برای امدادرسانی به مصدومان تصادف زنجیره‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اورژانس استان زنجان با اشاره به بررسی وضعیت مصدومان و انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی برای آنان توسط تکنسین‌های اورژانس، خاطرنشان کرد: ۳ نفر توسط کدهای صبا، ۲ نفر کد مروارید، ۱۶ نفر اتوبوس آمبولانس، یک نفر کد فاتح، ۴ نفر نیز توسط همکاران هلال‌احمر برای ادامه درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان تصادف تصادف زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان مُهر _ لامرد ۶ خودرو با یک دیگر برخورد کردند.

این تصادف صبح امروز شنبه ۸ اردیبهشت در مجاورت روستای نورآباد شهرستان مهر رخ داد.

 این حادثه تلفات جانی نداشته است.

در این حادثه ۶ خودروی سواری با هم برخورد کرده اند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند