Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد سهرابی این طرح‌ها را شامل پروژه‌های اپراتور همراه اول با اعتبار ۶ میلیارد تومان، اپراتور ایرانسل با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، شرکت مخابرات ایران با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان و شرکت ارتباطات زیرساخت با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان بیان کرد.

سهرابی پروژه‌های اپراتور همراه اول را شامل نصب و راه اندازی ۱۲ سایت جدید در نقاط شهری، روستایی و جاده‌ای و پروژه‌های اپراتور ایرانسل را در حوزه روستایی شامل راه اندازی یک سایت جدید با تکنولوژی ۴G و ارتقای ۶ سایت به نسل چهارم و در حوزه شهری شامل راه اندازی ۷ سایت جدید دارای تکنولوژی ۲Gو ۳G و ارتقای تعداد ٣٧ سایت به نسل‌های سوم و چهارم و در حوزه جاده‌ای شامل راه اندازی یک سایت جدید دارای تکنولوژی ۴G، ۲G و ارتقای ٢١ سایت به نسل سه و چهار اینترنت پرسرعت ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه خدمات شرکت مخابرات ایران، طرح‌هایی در بخش‌های توسعه شبکه فیبرنوری، کافو و دیتا آماده بهره برداری شده است.

سهرابی طرح‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در استان فارس را شامل سه پروژه توسعه شبکه دیتا به میزان ۲۶۰ گیگابیت بر ثانیه، راه اندازی هاب ماهواره‌ای بومهن و سیگنال رسانی به ۱۶ ایستگاه پرقدرت صدا و سیما بیان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان گفت: با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان توسط وزارت ارتباطات امروز شاهد ارتقای کیفیت خدمات این حوزه و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و نقاط روستایی استان هستیم و مردم در دورترین نقاط استان به شبکه ملی اطلاعات و خدمات دولت دسترسی دارند و این خدمات علاوه بر تحقق عدالت ارتباطی، زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کرده است.

کد خبر 5290747

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراسم افتتاحیه ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل محرم 1400 افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان خراسان رضوی راه اندازی سایت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی