Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ از انجام عملیات فیبرنوری به طول ۱۸۰ کیلومتر در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح بسیاری از مناطق شهرستان به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود.

او افزود: یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان به ویژه مردم مناطق سخت‌گذر، اتصال به اینترنت پرسرعت است که اگر چه در سال‌های گذشته از طریق سایت‌های هوایی بسیاری از روستا‌ها از جمله سرآقاسید به اینترنت متصل شده، اما تلاش می‌شود اینترنت ثابت و پرسرعت نیز در این مناطق ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برخورداری ۶۶۷ روستای چهارمحال و بختیاری از پوشش تلفن همراه

زمانپور اضافه کرد: علاوه بر اجرای ۱۸۰ کیلومتر فیبرنوری که شامل هر سه بخش مرکزی، بازفت و دوآب‌صمصامی می‌شود بلکه ۶۰ کیلومتر فیبرنوری برای اتصال اینترنت پرسرعت روستای سرآقاسید در مرحله مطالعات است و به زودی وارد فاز اجرا می‌شود.

او ادامه داد: در حال حاضر به جز نقاط سخت‌گذر، تمامی مدارس شهرستان مجهز به اینترنت هستند و قابلیت اتصال به شبکه شاد را دارند.

زمانپور با اشاره به وجود ۲۲۳ روستا در این شهرستان، خاطر نشان کرد: بسیاری از این روستا‌ها در حال حاضر از امکان اتصال به اینترنت پرسرعت محروم هستند که با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا می‌توان این امکان را در تعدادی از این روستا‌ها ایجاد کرد.

او افزود: تاکنون ۲۰ ایستگاه دیجیتال در شهرستان کوهرنگ بهره‌برداری شده و امسال نیز چهار سایت مخابراتی در مناطقی از جمله بیرگان و دوآب صمصامی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت فیبر نوری اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد