Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:23:00 GMT

پارالمپیک 2020 توکیو؛ پیشنهاد عکس گرفتن با ربات

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۷۴۶

پارالمپیک 2020 توکیو؛ پیشنهاد عکس گرفتن با ربات

ربات‌هایی در پارالمپیک 2020 توکیو به سمت میهمان‌ها می‌آیند و با پیشنهاد گرفتن عکس، افراد به سمت این ربات‌ها هدایت می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در زمان ورود به برخی از ورزشگاه‌های بازی‌های پارالمپیک ربات‌هایی به سمت میهمان‌ها می‌آیند و والنتیرها با پیشنهاد گرفتن عکس، افراد را به سمت این ربات‌ها هدایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

این ربات‌های تقریباً یک متری که توسط یک کاربر هدایت می‌شوند، به فلاش و مانیتوری که عکس آن کاربر در آن دیده می‌شود، مجهز هستند. شخص کاربر به هر نفر توصیه‌های مربوط به عکس را می‌کند و بعد از لحظاتی عکس شما حاضر است.

پارالمپیک توکیو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو 2020 ربات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، سیاستی که کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران و تیم های صاحب سهمیه به بازی های پارالمپیک تدوین کرده است، وضعیت تیم ملی گلبال برای حضور در این دوره بازی ها را مبهم کرده است. وضعیتی که با وجود برخی مصوبات و همراهی ها همچنان پیچیده و سرانجام آن نامشخص است.

تیم ملی گلبال ایران آبان گذشته در مسابقات آسیا پاسفیک که به میزبانی هانگژو برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و آن رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از خود کرد.

اینگونه شرایط مهیا شد تا گلبال ایران بعد از ۱۲ سال در بازی های پارالمپیک حضور داشته باشد. با این حال مسئولان کمیته ملی پارالمپیک بر اساس سیاست های کیفی گرایی، اعزام این تیم به بازی ها را منتفی کرده و حتی موضوع را به صورت شفاهی به مسئولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان هم اعلام کردند. همین مساله تشکیل اردوی تیم ملی گلبال بعد از قهرمانی در مسابقات آسیا پاسفیک و کسب سهمیه را با وقفه مواجه کرد در حالیکه سرمربی تیم ملی برنامه آماده سازی لازم را ارایه داده بود.

در ادامه اما وعده سرمربی تیم ملی گلبال مبنی بر کسب در صورت اعزام به پاریس و رایزنی های صورت گرفته از طرف فدراسیون نابینایان و کم بینایان ، منجر به نسبت به این تیم و متمایل شدن مسوولان کمیته پارالمپیک برای اعزام آن به پاریس دارد، البته مشروط به حضور در به میزبانی آلمان و سوئد و ارزیابی عملکرد ملی پوشان در آنها.

تیم ملی گلبال ایران به واسطه سهمیه ای که برای پارالمپیک کسب کرده بود به حضور در آنها دعوت شد. در همین راستا ملی پوشان گلبال ایران اسفند سال گذشته در تورنمنت بین المللی برلین شرکت کردند. به جز فرانسه و چین، ۶ تیم دیگر که صاحب سهمیه پارالمپیک شده اند در این تورنمنت شرکت داشتند.

تیم ملی گلبال ایران در تورنمنت بین المللی برلین و گروه A مقابل لهستان، سوئد و آلمان پیروز شد اما نتیجه دیدار برابر مونته نگرو، برزیل و ژاپن را واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی

در ادامه قرار بود تیم ملی گلبال خرداد هم در تورنمنت بین المللی سوئد شرکت کند و با دیگر تیم های پارالمپیکی حاضر در این رقابت ها، دیدار داشته باشد اما لغو تورنمنت از سوی میزبان، این اعزام را منتفی کرد. در حالیکه عملکرد ملی پوشان در این تورنمنت هم یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد ملی پوشان گلبال برای اعزام به پارالمپیک پاریس بود.

البته با این اوصاف تیم ملی گلبال پیگیر اردوهای آماده سازی خود است. این تیم طی سال جاری یک مرحله اردوی آماده سازی ۱۰ روزه در اردبیل هم داشت اما در مجموع به خاطر لغو دومین تورنمنت موردنظر و مصوب کمیته ملی پارالمپیک و جایگزین نشدن تورنمنتی دیگر، در بلاتکلیفی محض برای اعزام به پاریس به سر می برد.

بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال در این زمینه به گفت: تورنمنتی که شرایط حضور در آن را داشته باشیم، فعلا نیست. هانگژو میزبان یک اردوی ۱۱ روزه و تورنمنت بین المللی است (۱۴ تا ۳۰ خرداد)، چین و مصر که پارالمپیکی هستند و تیم هایی مانند کانادا، پاکستان و تایلند در آن شرکت دارند اما حضور در این تورنمنت متناسب با برنامه های ما نیست. گلبال به دنبال رقابت با تیم‌هایی است که سبک بازی شبیه به اروپایی ها داشته باشد.

وی ادامه داد: برزیل هم از ما دعوت کرده تا در تورنمنت این کشور (۱۹ تا ۲۴ اردیبهشت) شرکت کنیم اما به جز ما و تیم میزبان، فقط آمریکا در آن شرکت داشت. خیلی مقرون به صرفه نبود که این مسافت طولانی را برای دیدار با فقط دو تیم برویم. مصر هم تیر (۱۵ تا ۲۰) میزبان یک تورنمنت است اما حضور در آن با توجه به فاصله کمی که تا بازی های پارالمپیک دارد خیلی ریسک می خواهد. از طرفی باید در تورنمنتی شرکت کنیم که در تاریخی زودتر از این برگزار شود چون قرار است نتیجه آن ملاک ارزیابی برای اعزام مان باشد.

سرمربی تیم ملی گلبال در پاسخ به این پرسش که «با این اوصاف تکلیف این تیم برای حضور در بازی های پارالمپیک چه می شود؟»، گفت: خودمان هم بی اطلاع هستیم. از مسوولان فدراسیون نابینایان و کم بینایان خواسته ایم تا با مدیران کمیته ملی پارالمپیک طرح موضوع کنند تا حداقل با لحاظ کردن نتیجه تورنمنت برلین تکلیف مشخص شود. فقط امیدوارم این موضوع مدنظر قرار گرفته شود که شیوه برگزاری تورنمنت بین المللی آلمان با پارالمپیک متفاوت است. اگر این تورنمنت به شیوه پارالمپیک برگزار می شد، می توانستیم از مرحله مقدماتی صعود کنیم.

به گزارش ، بازی های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور برگزار می شود. تیم ملی گلبال ایران با وجود در اختیار داشتن سهمیه بازی های پارالمپیک و به دلیل سیاست کیفی گرایی کمیته ملی پارالمپیک و نصف و نیمه ماندن برنامه های مصوب برای ارزیابی عملکرد این تیم، وضعیتی بلاتکلیف برای اعزام به پاریس دارد.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد