Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@08:12:50 GMT

تصاویری از تنها تولید کننده چادر مشکی ایران

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۳۸۲۲

 

ایران تولید کننده چادر مشکی است. یک کارخانه ایرانی تولید کننده چادر مشکی است. تولید کننده چادر مشکی مشکلات زیادی دارد. باید مسئولان موانع را برای تولید کننده چادر مشکی رفع کنند.

کیفیت پارچه چادری تولیدی در این واحد بسیار بالا می‌باشد و در عین حال قیمت عرضه آن نیز پایین‌تر از چادرهای وارداتی خارجی است و به گفته مسئولان این واحد تولیدی کیفیت تولیدات کارخانه حجاب شهرکرد با اجناس مشابه خارجی برابری می‌کند، همچنین تجهیزات موجود در این کارخانه کاملاً مدرن و به روز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن میری مدیرعامل کارخانه حجاب شهرکرد در گفت‌وگو با مهر در خصوص وضعیت تولید پارچه چادر مشکی در کارخانه نساجی حجاب شهرکرد افزود این واحد تولیدی با هدف اینکه چادر مشکی با قیمت مناسب عرضه شود تا همه اقشار جامعه توان خرید آن را داشته باشند سالانه ۱۰ میلیون متر پارچه چادر مشکی با حاشیه‌ی سود بسیار پایین تولید می‌کند که به صورت مستقیم توانسته است ۵۰۰ نفر اشتغال نیز ایجاد کند و با توجه به نیاز بازار برنامه افزایش تولید تا ۱۶ میلیون متر با سرمایه گذاری بسیار اندک در دستور کار این واحد تولیدی قرار دارد.

تمامی مشتریان می‌توانند جهت خرید مستقیم انواع پارچه و چادر مشکی تولید کارخانه وارد سایت فروش به آدرس bidamin.ir شوند و به قیمت درب کارخانه حتی به تعداد ۱ قواره پارچه و با ضمانت بازگشت کالا پارچه و چادر مورد نیاز خود را خرید کنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نساجی جامعه اشتغال سرمایه گذاری اشتغال ایران جامعه حجاب سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد