Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین غفاری ازنوازندگان ویولن که طی سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی با ارکسترهای داخلی و خارجی کشورمان داشته در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته قرار است همراه با ارکستر «کالینینگراد روسیه» به عنوان سولیست «کنسرتو ویولن چایکوفسکی» به اجرای برنامه بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه توضیحاتی درباره جزییات بیشتر این فستیوال گفت: فستیوال آکادمی بین‌المللی خاورمیانه که امسال به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود، میزبان سولیست ها و ارکسترهای مطرح دنیا خواهد بود که در بین هنرمندان و ارکسترهای شرکت کننده می‌توان به افرادی چون مکسیم ونگروف، بوریس کوشنیر، استلا چن، سرگی سامباتیان و همچنین ارکسترهایی چون ارکستر کالینینگراد روسیه و ارکستر سمفونیک ارمنستان و دیگر مجموعه اشاره کرد. این در حالی است که کنسرت‌های فستیوال در سالن «جُمیرا زابیل سارای» پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

غفاری ادامه داد: در این فستیوال از بین شرکت کنندگان حاضر که دربرگیرنده هنرمندان کشورهای مختلف هستند، بر حسب داوری و ارزیابی فیلم‌های ارسال شده، سولیست هایی برای اجرا با ارکسترهای مطرح انتخاب می‌شود. که بنده بعد از ارسال فیلم‌هایی از اجراهای خود در کنسرت‌های مختلف و پس از بررسی و داوری هیات ژوری این فستیوال، به عنوان یکی از سولیست های «ارکستر کالینینگراد روسیه» برای اجرای کنسرتو ویلن چایکوفسکی انتخاب شدم.

این نوازنده ویولن اظهار کرد: ارکستر کالینینگراد روسیه از سال ۱۹۸۸ تاکنون به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و سابقه اجرا در فستیوال‌های مختلف و مسابقات مختلفی از جمله مسابقات ویلن چایکوفسکی و مسابقات پیانو راخمانینف را دارد. بنابراین برای من باعث افتخار است که بتوانم نماینده خوبی برای کشور ایران باشم و اجرای خوبی در این رویداد داشته باشم.

کد خبر 5290365 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: امین غفاری موسیقی کلاسیک ارکستر سمفونیک تهران امارات متحده عربی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی موسیقی نواحی برنامه تلویزیونی سینمای مستند شبکه یک سیما شبکه پنج سیما درگذشت چهره ها تئاتر ایران فیلم مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی رادیو صبا محرم 1400 فیلم سینمایی ویروس کرونا کالینینگراد روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین حسین‌پور نویسنده و کارگردان و کانسپچوال آرتیست و آهنگساز ویدئو آرت «صورتگر» برنده جایزه بهترین آهنگساز از فستیوال جهانی «LA Sun Film Festival» لس‌آنجلس آمریکا در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ شد.

ویدیوآرت «صورتگر» به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی رامین حسین‌پور همچنین برنده بهترین انیمشین متحرک از فستیوال روسیه، بهترین مستند کوتاه و فیلم تلفیقی-تجربی از فستیوال نوجرسی آمریکا، بهترین فیلمنامه مستند از فستیوال تاتنهام، نشان افتخار بهترین کارگردانی لندن و بهترین ویدیوی تلفیقی جشنواره هنری برلین شد.

ویدیوآرت «صورتگر» در فهرست IMDb جزو ۵۰ اثر برگزیده این سایت معتبر سینمایی در ژانر بهترین مستند کوتاه در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۴ قرار گرفته است و رسانه‌های بین‌المللی، رامین حسین‌پور را به‌ عنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده‌اند.

«صورتگر» سال ۱۴۰۰ با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز بر عهده رامین حسین‌پور بوده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری به‌عنوان طراح، مدرس، نویسنده و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست شناخته شده و تقدیر شده در مجله معتبر و بین المللی « Euro Arthouse Cinema Day» آلمان است.

حسین‌پور سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.

دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از مدیر برنامه هنری: محمد نظری، تدوین: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلمبرداری: علی احسانی، مجری دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی‌شات: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، عکاس هنری: محمد حسامیان، بازیگران: فاضل مصلی‌نژاد و داود اسدالهی، اعضای تیم موسیقی: نیما نواپور، محمد نیک، مهرداد بلوچیان، فرشادعنایتی، انتشار بین المللی: بهروز طباطبائی، فرید رضائیان، مهندس مرجان فعال، انتشار داخلی: حمید نوریفام، مدیر روابط‌عمومی: نغمه دانش‌آشتیانی.

کد خبر 6094179 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد