Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده باشگاه پرسپولیس از وضعیت دوشنبه برای میزبانی ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری میزان - باشگاه پرسپولیس روز ۲۳ شهریور باید در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه بروند.

باشگاه پرسپولیس با هماهنگی یحیی گل‌محمدی، نماینده‌ای به شهر دوشنبه فرستاد تا مامور سنجش شرایط میزبانی، بازدید از زمین اصلی و تمرینی، هتل محل اقامت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قبل از سفر قرمزپوشان به کشور تاجیکستان باشد.

محمد عسگری دستیار گل‌محمدی که در شهر دوشنبه مستقر شده، در این مورد به رسانه رسمی باشگاه گفت: مردم تاجیکستان، همزبان و مهربان هستند و با کشورمان، نزدیکی فرهنگی دارند. این مسائل می‌تواند سفر پرسپولیس به شهر دوشنبه را تسهیل کند، اما شرایط بازی نگران کننده به نظر می‌رسد.

این مربی جوان ادامه داد: از زمان ورودم به شهر دوشنبه، تلاش زیادی کردم تا وارد زمین اصلی برگزاری بازی شوم و به بررسی شرایط ورزشگاه بپردازم، اما هنوز موفق به این کار نشده‌ام. حتی زمینی که قرار است برای تمرینات پرسپولیس اختصاص داده شود را ندیده‌ام. با اینکه باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال ایران برای ایجاد هماهنگی سفر من به تاجیکستان و بررسی شرایط میزبانی حریف، نامه‌نگاری کرده، اما همکاری زیادی دیده نمی‌شود. این موضوعی است که می‌تواند ما را نگران کند.

عسگری افزود: هتلی که از سوی باشگاه برای اقامت پرسپولیس رزرو شده، هتل قابل قبولی است، ولی تا به حال، فقط موضوع هتل مرا امیدوار کرده و در باقی مسائل از جمله بازدید از اماکن تمرینی، زمین بازی و همکاری در جهت بررسی شرایط دیدار با استقلال تاجیکستان با مشکلاتی مواجه هستیم. البته سفارت ایران در دوشنبه، تلاش‌هایی داشته، اما فضای همکاری کامل برای به دست آوردن اطلاعاتی که نیاز داریم، شکل نگرفته است.

وی افزود: من در شهر دوشنبه منتظر هستم که شرایط فعلی دچار تغییر شود و با همکاری بیشتری از سوی فدارسیون فوتبال کشورمان، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، ارکان مدیریتی تیم رقیب و فدراسیون تاجیکستان مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: متن دستورالعمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی منتشر شد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس یحیی گل‌ محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس شهر دوشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

کد خبر 847513 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟