Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید رنجبر از برخورد و تصادف شدید سواری چانگان و از راه خارج شدن این وسیله نقلیه بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند  پلیس راهور تهران بزرگ گفت:  مقارن ساعت  06:14  صبح امروز  ، در مسیر بزرگراه امام علی  (ع ) به شمال ورودی صدر غرب ، یکدستگاه سواری چانگان   که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از عبور از روی جداول کناری  بزرگراه  وارد فضای سبز شده و متوقف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رنجبر افزود: با حضور تیم  کارشناسی  منطقه 25 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه و  بمنظور عدم بروز حوادث ناگوار ،  ابتدا با حرکات دست و راکت  از سرعت دیگر خودروها کاسته و در نهایت پس از کم شدن سرعت از چندین متر عقب تر خودروها متوقف شدند  و با ایمن سازی محل حادثه  علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت .

او بیان کرد: بلافاصله جرثقیل راهور در محل حادثه حضور یافت و با دقت این خودرو را از میان فضای سبز  به سطح سواره رو و سپس به محل ایمن منتقل ساخت .

سرهنگ رنجبر گفت : پس از حضور  تیم اورژانس و معاینه سراپایی  راننده این سواری ، به مداوای وی در محل حادثه پرداختند که  خوشبختانه در این حادثه به راننده و  کسی آسیبی نرسید .

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده چانگان علت این حادثه بوده  است .

رئیس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند  پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور بزرگراه فضای سبز خودرو تصادف خستگی و خواب آلودگی تصادف وسیله ی نقلیه سرهنگ رنجبر پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس راهور کیش از ترخیص ۲۷۵ موتورشارژی و خودروی توقیفی از پارکینگ در طرح ترخیص فوری خبر داد.

سرهنگ توانگر امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، ۲۲۵ دستگاه موتورشارژی و ۵۵ دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند. این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه‌کنندگان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس راهور کیش، توانگر افزود: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمام ساعت‌های شبانه‌روز برای خدمت به مردم آماده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد