Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان خبر داد.

آرزو ولیپور  با اشاره به آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان بیان کرد: تاکنون مشارکت خوبی توسط هم استانی ها و کتاب دوستان عزیز در این جشنواره داشته‌ایم و انتظار می رود در هفته های آینده نیز بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ابراز خرسندی از استقبال گسترده هم‌استانی‌ها از جشنواره کتابخوانی رضوی در دهمین دوره برگزاری این جشنواره، گفت: آمار ارائه شده از رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان نشان دهنده ظرفیت‌های عظیم در این عرصه است، پس برای بهره‌مندی از آن باید بیش از پیش تلاش کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با بیان اینکه تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی بر عهده همه ادارات و نهادها است، تصریح کرد: استان مازندران در جشنواره های گذشته نشان داده است ظرفیت پیشتازی را دارد و نیاز است همه نهادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پای کار باشند و در تبلیغ و اطلاع رسانی این جشنواره تلاش کنند.

 این مسئول فرهنگی استان مازندران با اشاره به مهم‌ترین اهداف این‌ جشنواره، ادامه داد: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی این دوره، یادآور شد: در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه کتابخوانی چهارگزینه‌ای و داستانک‌نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش برای امام زمانم، قصه‌گویی و تولید آثار هنری اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران،ولیپور با اعلام اینکه این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» با توجه به شیوع بیماری کرونا در بستر الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا اول آبان ماه 1400 با مطالعه منابع معرفی شده، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir و اپلیکیشن موبایلی در جشنواره شرکت کرده و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره کتابخوانی رضوی جشنواره کتابخوانی رضوی یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است