Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تشکر و خسته نباشید به منصور غلامی و کارکنان وزارت علوم اظهار کرد: ما کارکنان دانشگاه‌ها و وزارت علوم را یاران علمی وزارت، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌دانیم. ما در وزارت علوم و موسسات وابسته باید بررسی کنیم که با چه کسانی‌ سرو کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت علوم به آینده‌سازان کشور و کسانی که کشور متعلق به آنهاست خدمات آموزشی و پژوهشی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: استادان کشور باید بدانند در کلاس درس آنها آدم‌های بزرگ همانند دانشمندان، اندیشمندان، متفکران، مدیران، روسای جمهور حضور دارند که آینده کشور را می‌سازند. کارکنان دانشگاه‌ها و اعضای هیئت علمی نیز انسان‌های بزرگی هستند که سر راه فرزندان این مملکت قرار گرفته‌اند. بهترین دعا برای فرزندانمان این است که از خداوند بخواهیم انسان‌های بزرگ را سر راه آن‌ها قرار دهد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یاران علمی و اساتید دانشگاه‌ها انسان‌های بزرگی هستند که سر راه فرزندان این مملکت قرار گرفته‌اند؛ خداوند به ما این توفیق را داده در مسیر با استعدادترین فرزندان این کشور باشیم. به همین منظور نباید افرادی که در کلاس‌های درس نشسته‌اند را دست کم بگیریم. ما باید تلاش کنیم تا پیش از بازنشستگی نهایت اثربخشی خودمان را داشته باشیم و بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به فرزندان این کشور ارائه دهیم.

وی بیان کرد: یاوران علمی، کارکنان صف و ستادی باید بدانند که نرم‌افزار خدمات‌دهی به فرزندان این مرز و بوم در دستان آن‌ها قرار دارد. از جامعه علمی می‌خواهم آن انتظاری که از آموزش و پرورش سیستم آموزشی کشور نسبت فرزندان خود دارند را در قبال فرزندان سایرین نیز داشته باشند. دقیقا باید با سایرین به‌گونه‌ای برخورد کنیم که وارد یک اداره می‌شویم ترجیح میدهیم با ما برخورد کنند. باید با چنین دیدگاهی با مردم رفتار کنیم.

زلفی‌گل افزود: خداوند این توفیق را به ما داده است که به مردم خدمات ارائه دهیم. باید هر آنچه برای خود میپسندیم برای دیگران هم بپسندیم. باید با کسانی که به ما مراجعه می‌کنند با روی گشاده و برخورد کنیم. اگر با افرادی که به ما مراجعه می‌کنند خوب برخورد کنیم خداوند هم لطفشان شامل حال ما می‌شود.

وی از کارکنان وزارت علوم خواست در اولین فرصت برای خودشان یک برنامه در نظر بگیرند و یک سیکل کاری تنظیم کرده و برای هر تقاضا مشخص کنید که چه زمانی برای پیگیری آن لازم است.

این خبر درحال تکمیل است...

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1108480 برچسب‌ها وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور