Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جمع عزادارن حسینی مسجد محمد رسوالله (ص) شهرک فجر ساوه گفت: ورود واکسن آمریکایی آلوده به ژاپن نشان از نگاه حکیمانه رهبری در بی اعتمادی به دشمن دارد.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به هجمه‌های دشمنان در خصوص ممنوعیت ورود واکسن از آمریکا و انگلیس به کشور تصریح کرد: واردات واکسن از آمریکا به کشور ژاپن و معضلات موجود نشان از دقت نگاه حکیمانه‌ی رهبری نظام در عدم اطمینان به استکبار جهانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با این رویداد نگاه حکیمانه‌ی رهبری نظام بر همگان روشن شد و نشان داد ادعای تحریف شده‌ی دشمنان هیچ وجاهتی در بین توده‌های مردم ما ندارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم جدی مجلس و دولت انقلابی برای تغییر و تحول اساسی در کشور بیان کرد: نمایندگان مجلس با روحیه‌ی انقلابی، ساده زیستی و برآمده از مردم با حساسیت برای انتخاب کابینه دولت یازدهم همه افراد معرفی شده را بررسی کردند تا شاهد سرعت خدمتگزاری و کارآمدی نظام اسلامی باشیم.

او ادامه داد: وزرای دولت سیزدهم از نیرو‌های جوان انقلابی با تحصیلات عالیه از مراکز معتبر علمی کشور و دارای کارنامه و برنامه مناسبی برای رفع مشکلات موجود کشور هستند که حضور شبانه در محل وزارتخانه‌ها بعد از اخذ رای اعتماد نشان از همت شبانه روزی کابینه برای خدمت به مردم دارد.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به حضور مستمر رییس جمهور در بین اقشار و گرو‌ه‌های مختلف مردم اظهار کرد: شنیدن حرف مردم نیاز به جرات و جسارت دارد و در این مسیر کابینه از روز گذشته برای تسریع در امور با انتصابات نیرو‌های حزب الهی مصمم بر رفع معضلات کشور هستند.

او در بخش دیگری از سخنانش از اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه لوله گذاری انتقال آب شیرین ساوه خبر داد و تصریح کرد: برای رفع مشکلات زیرساختی شهرستان‌های ساوه و زرندیه همه‌ی تلاش خود را بکار گرفته ایم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی داریم با نظر مثبت وزیر راه و شهرسازی، در روستا‌ها و شهر‌ها و شروع ساخت مسکن با شناسایی و قراردادن اراضی ملی در طرح‌های هادی و تفصیلی، معضل افراد فاقد مسکن و واجد شرایط را با ارائه‌ی تسهیلات به صورت گسترده مرتفع نماییم.

او از رایزنی برای حل معضل مسکن کارگران در ساوه هم خبر داد و افزود: کارگران کمترین درآمد را دارند قادر به تهیه ملک استیجاری نیستند و برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش با رایزنی انجام شده مقرر شد از طریق مدیرکل کار استان به افراد فاقد خانه، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن اختصاص یابد که شاهد تحول اساسی در حوزه‌ی مسکن خواهیم بود.

حجت الاسلام سبزی با انتقاد از سوء مدیریت در تخریب خانه‌های مردم ساوه قبل از انتخابات افزود: برخی‌ها با بی برنامگی اجازه احداث این منازل را دادند و مردم محروم با هزینه کردن همه‌ی سرمایه‌ی خود به دنبال ساخت سرپناه بودند، اما مسئولین بدون توجه به وضعیت مردم با استفاده از قوه قهریه زندگی آن‌ها را نابود کردند و این کار در شان مردم نبود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا باید نیرو‌های انقلابیِ جهادیِ سالم و پای کارِ جایگزین مدیران نالایقی که موجبات نارضایتی و بدبینی مردم را فراهم کرده اند، شوند.

او اضافه کرد: کسانی که برای مردم ارزشی قائل نیستند، لیاقت خدمت در نظام جمهوری اسلامی را نخواهد داشت و برای ادامه‌ی مسیر خدمت به مردم و رضایتمدی عمومی با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن آمریکایی آلوده واکسن مدرنا نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام سبزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز