Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: با اجرای طرح «ایران یاران جوان» توسط جوانان هلال‌احمر استان قزوین ۱۱ هزار و ۶۷۰ نفر در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند. - اخبار استانها -

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزویناز اجرای طرح «ایران یاران جوان» در قزوین خبر داد و اظهار داشت: این طرح با همکاری مجموعه علوم پزشکی و با مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در طرح ملی واکسیناسیون کرونا از 25 مرداد ماه به صورت رسمی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 295 نفر روز از اعضای جوان دختر و پسر در شش مرکز تزریق واکسیناسیون کرونا حضور داشته و در بخش‌های مختلف از جمله تزریق واکسن و ثبت اطلاعات افراد در سیستم در این طرح مشارکت کردند.

آصفی با بیان اینکه به 11 هزار و 670 نفر از هم استانی‌ها نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر در این طرح واکسن کرونا تزریق شد، ادامه داد: فعالیت این اعضای افتخاری جوانان هلال احمر روزانه صبح و بعدازظهر است که تا پایان واکسیناسیون عمومی هم ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحقق اهداف و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال احمر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مرگ میر و در نهایت کمک به کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا از اهداف اجرای این طرح در استان است.

طرح نذر سلامت 2 اجرا شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در بخش دیگری از این گفتگو از اجرای طرح نذر سلامت 2 همراه با خادمان حسینی هلال احمر خبر داد و گفت: 175 نفر در قالب 35 تیم در این طرح به بیش از 11 هزار و 500 نفر از عزاداران امام حسین (ع) خدمات ارائه دادند.

آصفی افزود: در این طرح اعضای جوانان هلال احمر استان به عزاداران حسینی در ایام محرم خدمات بهداشتی از قبیل توزیع ماسک، ضدعفونی مراکز و هیات های مذهبی، تب سنجی و اعمال فاصله اجتماعی را ارائه دادند.

60 درصد از تست‌های کرونا در قزوین مثبت می‌شود60 درصد تست‌های کرونا در قزوین مثبت می‌شود/ انجام عمل‌های جراحی غیرضروری ممنوع شدتشکیل صف‌های خرید "رمدیسیویر" و "فاویپیراویر" / داروهای بیمارستانی کرونا در قزوین نایاب شد

وی با بیان اینکه این خدمات جوانان افتخاری هلال احمر استان در 35 هیات مذهبی به اجرا درآمد، ادامه داد: طرح نذر سلامت برای دومین سال همزمان با فرارسیدن ایام محرم با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات و توصیه‌های بهداشتی به عزاداران حسینی از 18 تا 30 مرداد ماه توسط اعضای جوان و داوطلب هلال احمر در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا استانداری قزوین واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا جوانان هلال احمر جمعیت هلال احمر هلال احمر استان اعضای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر