Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@16:36:35 GMT

شهادت یک سرباز در درگیری پلیس با سارقان مسلح

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۵۱۵۴

شهادت یک سرباز در درگیری پلیس با سارقان مسلح

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران پاسگاه عملیاتی پشترود نرماشیر از توابع استان کرمان، به منظور تامین امنیت جاده‌های مواصلاتی بم و زاهدان و کنترل تردد خودرو‌های عبوری و با هدف پیشگیری از وقوع سرقت از باغات این شهرستان، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

سرنشینان خودروی مذکور به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند و پلیس وارد عمل شد که در نهایت موفق به دستگیری سارقان و توقیف خودرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در این درگیری سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت جراحات وارده به لقاءالله پیوست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان محمدرضا حکیمی طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم موکورمایکوزیس کرمان درگیری سارقان مسلح سرباز وظیفه شهادت امیرحسین دهقان محرم افغانستان محمدرضا حکیمی طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم موکورمایکوزیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب

سردار علی، ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفتگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودرو‌ها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار، ولی پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو‌ها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار، ولی پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس