Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید رضا منصوری رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و حفظ قرآن کریم برگزار شد.

منصوری افزود: با پایان یافتن مرحله شهرستانی این مسابقات، شرکت کنندگان برتر در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ قرآن کریم مشخص و به مرحله استانی راه یاقتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در رشته حفظ ده جزء گودرز خلفی و در رشته حفظ کل سید مهدی علوی مطلق به مرحله استانی راه یافتند گفت: در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم هم حامد نجاتی، محمد باقریان، جواد دستخون، مجتبی شعبانی، سید افشین طباطبایی و سید بهنام ادیبی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

منصوری اضافه کرد: در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم نیز مجتبی ضرغامی، ذبیح اله صادق زاده، سید علی دژند، ناصر جعفر زاده، مجتبی خادمی، حسن عسکرزاده، رضا خادمی، سید احمد اسدی زاده و امیر حصاری پور به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: در رشته اذان احمد رضا اسفندیاری، عبدالرضا مرادی، امین صالحی، امین صفیان بلداجی، علی حیاتی مقدم، روح اله کمالی و صابر آئین پرست به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اوقاف و امور خیریه مسابقات قرآن مرحله استانی راه قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان