Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:34:09 GMT

شماره جدید نشریه دانشجویی «سـای» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۵۳۶۰

شماره جدید نشریه دانشجویی «سـای» منتشر شد

شماره سی‌و هفتم نشریه علمی دانشجویی «سای»: فصلنامه انجمن علمی فیزیک دانشگاه الزهرا (س) منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «هابل، نظاره‌گر ناشناخته‌های بی‌کران» عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که به قلم مهرناز ذبایحی نجف‌آبادی نوشته شده است.

"شرلوک هولمز در سرزمین تراهرتز"، "علم، دریچه‌ای به شناخت انسان"، "گزارش نمایشگاه نانو"، "معرفی و نقد فیلم مریخی، وامدار سرخ حیات"، "اهمیت اکسترموفیل‌ها در اختر زیست‌شناسی" و "تبخیر سیاهچاله‌ها و تابش هاوکینگ"، از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه دانشجویی «سای» به صاحب امتیازی فصلنامه انجمن علمی فیزیک دانشگاه الزهرا (س)، به مسئولی و سردبیری مهرناز ذبایحی نجف‌آبادی، به صورت فصلنامه منتشر می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول ۱۱ و پیوست ۳ در خصوص شرکت‌های دولتی با ۱۴۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح جدول شماره ۱۱ گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره ۱۴ تقریبا برابر است، فقط یک مقدار شرکت‌های دولتی کم است، حدود ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، در خصوص نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره ۱۴ مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد