Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر علوم با بیان اینکه بنده خود را سرباز نظام می‌‎دانم، گفت: هدف اصلی و تلاش‌ها بر این اساس خواهد بود که حرکت مجموعه دانشگاه‌ها به پیشرفت علمی کشور منجر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم ضمن تبریک کسب رای اعتماد بالا از مجلس شورای اسلامی توسط دکتر زلفی‌گل، اظهار داشت: سوابق علمی و اجرایی شما، امید تحول و حرکت پرسرعت علمی را در آموزش عالی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به وزیر علوم بیان داشت: از آنجایی که دیدگاه‌های متفاوت در قشر دانشگاهیان وجود دارد بنابراین باید سعی شود تا با احترام به دیدگاه‌های متعدد، در جهت تقویت نگاه انقلابی گام برداشته شود.

‌زلفی‌گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه بنده خود را سرباز نظام می‌‎دانم، گفت: هدف اصلی و تلاش‌ها بر این اساس خواهد بود که حرکت مجموعه دانشگاه‌ها به پیشرفت علمی کشور منجر شود.

زلفی‌گل: زحمات دانشمندان و دانشجویان را زیر سؤال نبریم/ آثار تولید علم باید در جامعه بروز و ظهور پیدا کندانتقاد نمایندگان مخالف از بی‌برنامگی وزیر پیشنهادی علوم در برخی حوزه‌ها/ رجایی: جریان سیاسی زلفی‌گل مشخص نیستبررسی صلاحیت 5 وزیر پیشنهادی در روز چهارم|موافقت کمیسیون‌های مربوطه با فاطمی‌امین، زلفی‌گل، اسماعیلی، وحیدی و ضرغامی

وی با اشاره به جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: علیرغم برخی از شایعات که خلاف واقع بود، مجلس و مردم نظرات بنده را شنیدند و رای اعتماد دادند.

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری افرود: خطوط اصلی ما بر اساس قانون و منویات رهبری معظم انقلاب ترسیم شده است و لذا هرکس مطابق موازین و ارزش‌های نظام طی مسیر کند، قابل تقدیر است.

انتهای پیام/741/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر علوم زلفی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال

وزیر ورزش به طور ضمنی با تغییر نام تیم استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خُرد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

کیومرث هاشمی با این جملات، عملا تغییر نام باشگاه را به تصویب زیر مجموعه خودش منوط کرده است و با توجه به حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد احتمال تحریم شدن استقلال در میادین آسیایی، باید گفت اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال منتفی است و اولین تصمیم مالک جدید باشگاه آبی ، وتو شده است. تصمیمی آماتوری که از علی عسگری رئیس سابق صداوسیما بعید بود.

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!