Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید نظمی در خصوص آخرین وضعیت تراکتور صحبت هایی را مطرح کرده است

جمشید نظمی در خصوص غیبت دو بازیکن تراکتور در تمرینات توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، جمشید نظمی درباره شایعه جدایی فراز کمالوند از تیم تراکتور به تسنیم گفت:

ما که از این خبر اطلاعی نداریم و متأسفانه بعضی‌ها برای خودشان مربی جا به جا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند سرمربی تراکتور و سر کارش است. بحث و مشکلی هم با او نداریم. این حرف‌ها شایعه است.

وی در خصوص غیبت عباس‌زاده و ایمانی در تمرین تراکتور و اینکه این دو بازیکن درخواست افزایش رقم قرارداد داشته‌اند، گفت:

عباس‌زاده به  خاطر مصدومیت به تمرین نمی‌آید. تا جایی که به ما اطلاع داده دلیل غیبتش مصدومیت است، اگر مشکلی هم باشد صحبت می‌کنیم. عباس‌زاده تا 10 شهریورماه روند درمانی‌اش را طی خواهد کرد و بعد به تمرین اضافه می‌شود.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد:

دلیل غیبت ایمانی را باید از خودش بپرسید. روز گذشته به او زنگ زدم و صحبت کردیم، کمی مشکل مالی داشت. هر کسی سر تمرین نیاید کمیته انضبطی باشگاه طبق قوانین با او برخورد می‌کند. بازیکن اگر مشکلی دارد باید بیاید و صحبت کند. با او مشکلی نداریم و ایمانی بازیکن ماست.

نظمی در خصوص پیگیری باشگاه تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه خاطرنشان کرد:

پیگیر این ماجرا هستیم. با استوکس رایزنی کردیم تا بتوانیم در چند روز آینده رضایت او را بگیریم و پنجره باز شود. در پرونده‌های داخلی هم 6،7 پرونده داریم که باید با آنها مذاکره کنیم و مشکل داخلی‌مان هم حل شود.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو نصرالله عبداللهی در طرفداری: هر چه جام در ایران و آسیا هست، با استقلال بردم طعنه سنگین رضا جباری به حریفان پرسپولیس مسعود ریگی در یک قدمی سپاهان! یوونتوس هیچ تمایلی به جذب پیر امریک اوبامیانگ ندارد ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ ویژه انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جمشید نظمی عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند