Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نائب رئیس مجلس گفت: احداث راه‌آهن اردبیل - میانه به عنوان یکی از نیازهای مبرم برای توسعه صنعتی استان و حمل و نقل باری جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفته و هیچ مانعی نباید تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را با تأخیر و تعلل مواجه کند. - اخبار استانها -

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: احداث راه‌آهن اردبیل - میانه به عنوان یکی از نیازهای مبرم برای توسعه صنعتی استان و حمل و نقل باری جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفته و بنابراین هیچ موانع و مشکلی نباید تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را با تأخیر و تعلل مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علی‌رغم قرارگیری مسیر این پروژه در مناطق کوهستانی و سختی شرایط کار اما استفاده از توان پیمانکاران برای تأمین و تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه جزو اولویت‌ اساسی است و درصدد هستیم با بهره‌گیری از توان پیمانکاران شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های ریلی استان باشیم.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران و ریل‌گذاری از طرف میانه از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال سه پروژه مهم در سطح استان پیگیری می‌شود که می‌توان به نخستین پروژه فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد، چهار خطه کردن محور اردبیل – سرچم و راه‌آهن اردبیل – میانه و اتصال آن به پارس‌آباد اشاره کرد.

نیکزاد تصریح کرد: جلوگیری از لغو و تأخیر پروازها در فرودگاه اردبیل، توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل و ایجاد حمل و نقل خطوط ریلی جزو مطالبات مهم استان اردبیل است که به همین منظور در راستای بهسازی و دستگاه‌های کمک ناوبری و تأمین اعتبار 400 میلیارد تومانی برای این محور ارتباطی اقدامات لازم انجام یافته است.

بررسی روند پیشرفت پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل + تصاویرپروژه راه‌آهن میانه - اردبیل تا پایان سال 1400 تکمیل می‌شودمعاون وزیر راه: تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل نیازمند 12هزار تن فولاد و 10هزار تن سیمان است

وی بیان کرد: هدف‌گذاری‌های انجام یافته در راستای اجرای این پروژه با تعلل 6 ماهه انجام یافت که به همین منظور درصدد هستیم از سال آینده راه‌آهن اردبیل به سمت پارس‌آباد که دارای ردیف اعتبار ملی است، شروع و به سرانجام رسیدن این پروژه کمک شایانی انجام دهیم.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است