Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:29:16 GMT

جمع آوری شبکه غیرمجاز برق در کوهمره

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۵۵۷۶

جمع آوری شبکه غیرمجاز برق در کوهمره

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید باقر احمدی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری یک شبکه غیرمجاز برق احداث شده در منطقه کوهمره سرخی شهرستان شیراز، تاکید کرد که مواجهه با متخلفان با حمایت و همراهی دستگاه‌های قضایی و انتظامی، قاطع و قانونی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای انجام مصوبات حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی؛ اقدام به قطع و جمع آوری برق و شبکه‌های غیرمجاز احداث شده در باغشهر‌ها کرده است.

احمدی بیان کرد: در راستای همین مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال، روز جمعه ۵ شهریور، نیرو‌های اجرایی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز در اقدام ضربتی از ادامه اجرای شبکه برق باغشهری در منطقه کهمره سرخی ممانعت شد و با توجه به اینکه جمع‌آوری شبکه نیازمند تجهیزات فنی بود، امروز، کار جمع‌آوری کامل شبکه اجرایی شده است.

او با بیان اینکه شبکه یاد شده بر اساس اطلاعات و گزارش‌های واصله به معاونت امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز شناسایی شده بود، گفت: اقدامات قانونی برای جلوگیری از اجرا و جمع آوری شبکه براساس دستور صادره از سوی مقام ذیصلاح قضایی اجرایی شده است.

احمدی گفت: در این اقدام که با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاون فروش و خدمات مشترکین و مدیران دفاتر حراست و بازرسی و روسای ادارات دارنگون و ارژن انجام شد، گروه‌های اجرایی ادارات و مرکز اجراییات شرکت توزیع برق شیراز، شبکه جدید الاحداث غیر مجاز را قطع و جمع آوری کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: در این راستا تعداد ۹۰ پایه به صورت غیر مجاز نصب شده و بین ۱۵ فاصله پایه نیز کابل کشی اجرا شده بود. حال آنکه چنین مستحدثاتی، بدون رعایت اصول و ملاحظات فنی و ایمنی و با پایه و تجهیزات نامناسب اجرایی شده بود و علاوه بر تاثیر بر بروز اختلال در برق پایدار مشترکان، زمینه ساز بروز خسارات مالی و جانی نیز بود.

احمدی با قدردانی از همراهی و حمایت کامل و قاطع دستگاه‌های قضایی و انتظامی برای برخورد با متخلفان در زمینه احداث شبکه غیرمجاز برق، گفت: شرکت توزیع برق شیراز به سودجویان اخطار میدهد که در صورت اقدام یا اخذ برق غیرمجاز، ضمن جمع آوری شبکه و تجهیزات منصوبه، متخلفین برای پیگرد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز گفت: از همه شهروندان و مسئولانی که با حساسیت در موضوع برخورد با برق‌های غیر مجاز با این شرکت همراهی کرده‌اند صمیمانه قدردانی کرده و درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این ارتباط، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۱۰ یا شماره‌های ۳۲۲۶۳۳۸۸ و ۱۲۱ یا پرتال شرکت به نشانی الکترونیکی www.shirazedc.co.ir اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه غیرمجاز برق شرکت توزیع نیروی برق شیراز منطقه کوهمره سرخی شرکت توزیع نیروی برق شیراز شرکت توزیع برق شیراز جمع آوری شبکه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال بخشی از مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی متعهد شده است که تا پایان امسال بخشی از مشعل های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع آوری شوند.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشعل های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تامین می کنند، تا سه سال آینده مهار می شوند. 

وی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل های گازی، یادآور شد: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه ای است که مشعل ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اظهار کرد: در سال جهش تولید، طرح ها و پروژه ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می شود.

شاهمیرزایی با اشاره به وجود ذخایر عظیم هیدروکربوری در منطقه پر برکت پارس و نامگذاری سال 1403 با عنوان "سال جهش تولید با مشارکت مردم" توسط مقام معظم رهبری، گفت: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد افتتاح طرح های مختلف خواهیم بود. 

معاون وزیر نفت با اشاره به  بهره برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، خاطر نشان کرد: امسال 12 طرح از طرح های پتروشیمی وارد مدار تولید می شوند که علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در بحث ارزآوری نیز نقش آفرین خواهند بود. 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در فعالیت های مولد در بخش صنعت پتروشیمی، خاطرنشان کرد: صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند