Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش‌وجوانان در تماس تصویری با اولین مدال‌آور ایران و سرمربی این ورزشکار در بازی‌های پارالمپیک توکیو، یاد زنده‌یاد سیامند رحمان را گرامی داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی که آخرین اخبار رویداد پارالمپیک را دنبال می‌کند، صبح امروز (شنبه) در تماس تصویری با امیر جعفری برنده مدال نقره پاراوزنه برداری در دسته ٦٥ کیلوگرم و فخرآور مربی تیم ملی پاراوزنه برداری با ابراز خرسندی از شروع خوب کاروان ورزشی ایران که به نام سردار دل‌ها مزین شده است، گفت: کسب این مدال را تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه هم با درخشش ورزشکاران، مدال‌های خوشرنگی برای ورزش ایران به ارمغان آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر وررش و جوانان ادامه داد: واقعاً تمایل داشتم که در کنار قهرمانان با انگیزه و با اراده جانباز و معلول بودم و از نزدیک تلاش و افتخار تک تک این عزیزان را نظاره می‌کردم، اما به دلیل تعدد کارها در شروع فعالیت‌ها در وزارتخانه همچنین شرایط شیوع ویروس کرونا در تهران هستم. ان‌شاءالله برای استقبال کاروان سردار دل‌ها به فرودگاه می‌آیم.

وی با اشاره به افتخارات متعدد زنده یاد سیامند رحمان، یاد و خاطره این ورزشکار پر مدال را گرامی داشت و یادآور شد: در بازی‌های پاراآسیایی 2010 گوانگژو به همراه شهردار این شهر مدال زنده یاد سیامند رحمان را اهدا کردیم که یکی از خاطرات خوب دوران ورزشی من رقم زده شد.

سجادی در ادامه این گفت‌وگوی تصویری، برای تک تک اعضای کاروان وررشی ایران آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: پیگیر همه اخبار و اتفاقات هستم و امیدوارم همچون همیشه با اراده و توان بالا برای کشورافتخار آفرینی کنید.

در این تماس تصویری، امیر جعفری، اولین مدال‌آور کاروان ورزشی سردار دل‌ها در توکیو گفت: واقعاً برای ما ورزشکاران و قهرمانان باعث خوشحالی است که دکتر سید حمید سجادی به عنوان یک قهرمان پرافتخار و یک مدیر ورزشی باسابقه به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد و این برای تک تک اعضای کاروان و اهالی ورزش دلگرم کننده و قوت قلب است.

فخرآور مربی تیم ملی وزنه‌برداری در این تماس تصویری گزارشی از وضعیت ملی پوشان پارا وزنه‌برداری ارائه داد و نسبت به افتخار آفرینی دیگر ملی پوشان ابراز امیدواری کرد.

پارالمپیک 2020 توکیو| تماس تلفنی سجادی با خسروی‌وفا/ آرزوی موفقیت وزیر جدید ورزش برای کاروان ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی پارالمپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان پارالمپیک 2020 توکیو تماس تصویری سردار دل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!