Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام تحریری ،معاون دادستان قم با اشاره به اجرای مرحله اول طرح حافظین قم با هدف برخورد با مزاحمین نوامیس و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم اظهار کرد: در پی شکایات متعدد مردمی به «قرارگاه دادستانی» در مورد ایجاد مزاحمت خیابانی سرنشینان برخی خودرو‌ها در سطح شهر مرحله اول طرح حافظین با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او بیان کرد: در این مرحله از طرح ۲۸ خودرو توقیف، ۱۶نفر بازداشت شدند و از ۳۶ نفر تعهد گرفته شد و برای آن‌ها اقدامات اصلاحی صورت گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به وضعیت قرمز شهر در موج پنجم کرونا تصریح کرد: از آن جا که ناهنجاری‌های موجود در ساعات منع تردد صورت می‌گیرد، دستورات لازم از سوی دادستان قم برای اجرای مرحله دوم طرح از سوی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادستانی قم با همکاری عوامل انتظامی صادر شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی قم مزاحمت نوامیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: اجرای طرح نور، در حقیقت مبارزه با بی‌عفتی و اباحه‌گری در سطح جامعه است.
سرهنگ جمالی افزود: ما همچون فرمانده انتظامی کشور، تا پای جان و برای دفاع از ناموس این آب و خاک ایستاده‌ایم تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان این مملکت زده باشیم.
او اضافه کرد: از همۀ مردمی که در اجتماع مردمی شرکت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.
در این اجتماع، مردم با اهدا گل به عوامل انتظامی، بر استمرار این طرح تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند