Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید یکی از ناراحت کننده‌ترین اخبار حوادث، متعلق به حوادثی است که در مراسم ازدواج که باید روزی سرشار از اتفاقات شاد و خاطره ساز باشد، رخ می‌دهد، اما حقیقت، امری غیرقابل انکار است و نمی‌توان از آن گریخت. در این گزارش ماجرای غم انگیز مرگ عروس جوانی را می‌خوانید که به یکباره حین اجرای مراسم پیوند زناشویی با همسر آینده اش از حال رفت و راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروس ۳۴ ساله‌ای که نامش منتشر نشده است در حال تکرار جملات عاقد بود و در حال ورود به مرحله‌ی جدیدی از زندگی در کنار همسرش بود که ناگهان از حال رفته و روی زمین افتاد. داماد و حاضرین که همگی شوکه شده بودند فورا با اورژانس تماس گرفتند.

از قرار معلوم عروس، پزشک بوده و تعداد زیادی از میهمانان حاضر در مراسم ازدواجش هم از دوستانش و پزشک بودند و همین باعث شد تا آن‌ها سریع به کمک او بیایند و با انجام عملیات احیا یا همان سی پی آر تا رسیدن اورژانس او را زنده نگاه داشتند. نیرو‌های اورژانس فورا اقدامات لازم را انجام داده و عروس را به نزدیک‌ترین بیمارستان رساندند.

تصاویر ناراحت کننده از لحظه حمله قلبی عروس جوان در مراسم ازدواجش خیلی سریع در فضای مجازی دست بدست شد تا دعا و آرزو‌های همه برای سلامتی او کمکی باشد برای نجاتش، اما پایان عمر او فرا رسیده بود و پس از ۹ روز تلاش پزشکان و رسیدگی‌های شبانه روزی، از دنیا رفت.

منبع: شهر خبر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حمله قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار