Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@15:23:53 GMT

اهدای نشان سلامت وزارت بهداشت به بیمه دی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۵۷۲۲

اهدای نشان سلامت وزارت بهداشت به بیمه دی


به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ همزمان با این مراسم، تفاهمنامه جدید  بیمه دی نیز با انجمن اهدای عضو ایرانیان در راستای افزایش حمایت داوطلبانه این شرکت از فعالیت‌های انجمن منعقد گردید. 
محمدرضا کشاورز، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دی، با تاکید بر علاقه این شرکت به ایفای نقش در جامعه در قالب مسئولیت اجتماعی، افزود: به عنوان شرکتی با ماهیت کاهش نگرانی‌های جامعه، در صددیم در قالب مسئولیت اجتماعی نیز به بهتر شدن حال عمومی جامعه کمک نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم انعقاد تفاهم نامه جدید، علاوه بر تعمیق همکاری‌ها بتواند وجوه بیشتری از این فرهنگ خداپسندانه را در جامعه تسری دهد.
وی افزود: بیمه دی، مبدع بیمه نامه "جانبخش" در کشور است. این بیمه نامه به عنوان نخستین بسته خدمتی بیمه‌ای شامل تسهیلات ویژه برای خانواده های معزز اهداء کننده است و امسال برای دومین سال، افتخار خدمت رسانی به این عزیزان را دارد.
در ادامه امیر صادقی، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، با اشاره به مشارکت وزارت بهداشت در این خصوص راه رسیدن به توسعه پایدار از طریق مشارکت‌های اجتماعی حداکثری، اذعان کرد: عملکرد بیمه دی در زمینه اهدای عضو می تواند به عنوان نمادی مطلوب از مشارکت اجتماعی در کشور مطرح شود. وزارت بهداشت به عنوان نهادی ناظر بر برنامه‌های جاری در حوزه سلامت، وظیفه ذاتی خود می داند تا از ایده های پیشتاز شرکت‌ها و سازمان‌ها حمایت کند و بستر ترویج و بسط آن را در جامعه تسهیل نماید.
کتایون نجفی زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز، بیمه نامه جانبخش را یکی از ابتکارات بی نظیر صنعت بیمه دانست که توسط بیمه دی به منصه ظهور رسید و بیان کرد: با همکاری وزارت بهداشت و بیمه دی توانستیم بدون خدشه به ماهیت معنوی مقوله اهدای عضو، در کنار بنگاهی اقتصادی مانند بیمه دی در جامعه حضور بیشتری داشته باشیم که این مهم منجر به تحقق یکی از بزرگترین دغدغه های انجمن اهدای عضو برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های اهداء کننده -که همانا جاری سازی بستر خدمات بیمه ای برای کاهش آلام و دغدغه های این عزیزان بود- گردید. و از این منظر طراحی خدمت «بیمه نامه جانبخش» از سوی بیمه دی، بسیار ارزشمند است.

کد خبر 623037

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت اهدای عضو بیمه نامه بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت