Web Analytics Made Easy - Statcounter

سررسید کتابچه ای نسبتا کوچک است... - اخبار بازار -

 سررسید چیست ؟

سررسید کتابچه ای نسبتا کوچک است، که شامل تقویم سال جاری به همراه اطلاعات جامع و کامل از روزها که به صورت پیوست در ابتدا و انتهای آن و گاها در همان روز یادداشت شده است .به زبان خیلی ساده می توان گفت که تقویم یا سالنامه تبلیغاتی همان دفترچه یادداشت روزانه است با این تفاوت که در هر صفحه، تاریخ و روز درج شده است و همین باعث می شود که ما بتوانیم کارهایمان را در روز و تاریخ مد نظر انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سررسید ها می توانند حاوی فهرستی از مناسبت های تاریخی، مذهبی و ... باشند که به ما در زنده نگه داشتن آن خاطرات کمک شایانی می کند.

چرا باید از سررسید استفاده کنیم ؟

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا باید از سررسید یا تقویم استفاده کنید .آیا شما جزو آن گروه از افراد هستید که به استفاده از وسایل و ابزار جدید که کار ها را برای شما راحت تر و شفاف تر می کند علاقه مند هستید و آن را یک ضرورت می دانید. آیا فردی هستید که زمان و وقتتان برای شما اهمیت دارد و برای خود و زندگیتان برنامه ریزی دقیق انجام می دهید.اگر این چنین است  به منظور کسب اطلاعات در با سررسید 1401  پس با ما همراه باشد .

 

سررسید

مزایا و فواید مهم استفاده از  سررسید :

یکی از مهمترین کاربردهای  سالنامه، این است که به ما برای برنامه ریزی  و یادآوری کارها و امور مربوط به کار و زندگی کمک می کند تا هر کاری را در وقت درست و مناسب خود انجام دهیم . استفاده از سالنامه رومیزی یا جیبی باعث می شود هوشمندانه و دقیق از وقتی که داریم استفاده کنیم و در این شلوغی و هیاهوی زندگی برنامه هایمان را درست مدیریت کنیم تا از هیچ کدام از کارهایمان عقب نمانیم یا فراموش نکنیم.

یکی دیگر از جنبه های مثبت خرید سر رسید، این است که با استفاده از آن می توانید نت برداری ها و یادداشت های روزانه خود را نگهداری کنید تا در صورت نیاز بدانید که در چه زمانی فلان کار را انجام داده اید یا چه مقوله ای برایتان اهمیت داشته است و همچنین به منظور رسیدگی به امور اداری و شغلی خود وجود یک تقویم رومیزی شکیل با طراحی زیبا و کاربردی می تواند همچون یک منشی دقیق و کار آمد برای شما باشد تا زمان رسیدگی به نامه هایتان، تماس های تلفنی مهم و ضروری، پاسخ به موقع به ایمیل ها و...حتی یادآوری تاریخ تولد عزیزان و دوستانتان را به شما یاد آوری کند .

آیا می توان از تقویم برای تبلیغ محصول، خدمات یا کار خود استفاده کرد ؟

گروهی از افراد فکر می کنند تقویم ها و سررسید تبلیغاتیابزار موثری برای تبلیغات نیست ولی این طرز فکر کاملا اشتباه است .چون در جامعه پرمشغله  امروزی تمامی مدیران و صاحبان مشاغل بر ضرورت استفاده از تقویم و سررسید آگاه هستند و این وسیله را ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغ می دانند، البته در صورتی که یک طراحی بسیار شکیل و زیبا و کاربردی داشته باشد چون این عزیزان آگاه هستند که تمامی افراد موفق قطعا از تقویم برا ی روی میز خود استفاده می کنند پس این یک راه جذاب و کاربردی برای معرفی خود به دیگران می تواند باشد.

مزایای استفاده از تقویم برای تبلیغات برند خود:

تقویم های سفارشی در برند سازی و معرفی مهارت و کسب و کار و خدمات شما می تواند نقش بسزایی داشته باشد. هم درون سازمانی و هم بیرون از سازمان و اداره ی خود وقتی تقویم شرکت تان هر روز در جلوی چشم مشتری باشد،ناخوداگاه هر روز برند و نام شرکت شما را می بینند.

 

سررسید

استفاده از سررسید چه منفعتی می تواند داشته باشد ؟

بیایید تصور کنیم که من هیچ گاه قبل از دریافت سررسید  تبلیغاتی شما، هیچ چیزی در مورد کار و خدماتی یا محصولی که شرکت یا برند شما دارد نمیدانستم. بعد از چند هفته که روزی چند بار لوگو شرکت شما را بر روی تقویم میبینم کم کم چشم و ذهن من با برند شما آشنا می شود و در صورت نیاز به خدمات یا کالای شما بدون هیچ تردید اولین گزینه ای که به ذهن من می رسد  این است که با شما یا شرکت شما تماس بگیرم. شما با قرار دادن اسم و لوگوی شرکت بر روی یک وسیله کاربردی و مورد نیاز جامعه امروزی یک سرمایه گذاری مطمئن و هوشمندانه انجام می دهید که نتایج رضایت بخشی در شناساندن خدمات و محصول به تمام افراد جامعه بر می دارد. چون در جامعه مدرن امروزی باید راهی برای تبلیغات خود پیدا کنید که هر روز در معرض دید مخاطب هدف باشید تا نتیجه بهتری به دست بیاید.

اگر یکی از مشتریانتان تقویم تبلیغاتی یا تقویم رومیزی شرکت شما را بر روی میز کار خود قرار داشته باشد علاوه بر این که حس غرور و لذت بخشی به شما میدهد گواه این مطلب است که برند شما مورد تایید آنها بوده و می توان به ادامه همکاری و ارائه خدمات  بیشتر به آنها امیدوار باشید.

مزیت دیگر استفاده از این وسیله این است که: قیمت سررسیدو سالنامه های تبلیغاتی خیلی مناسب تر و مقرون به صرفه تر از تبلیغ در روزنامه، رادیو و تلویزیون است و صد البته ماندگار تر هم هست چون اکثر اوقات مردم هیچ توجهی به آگهی های تبلیغاتی که در روزنامه یا رادیو یا  تلویزیون می بینند و می شنوند نمی کنند.در صورتی که مردم هر روز خودشان به سراغ تقویم ها یا سالنامه ها می روند، تا از برنامه هایی که داخل آن یادداشت کرده اند آگاه شوند و همین امر باعث می شود که سررسید ها را روی دیوار منزل خود آویزان کنند یا روی میز کار خود قرار دهند یا در کیف خود بگذارند.

تقویم ها انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به نوع فعالیت و زمینه کاری شما، نیاز و کاربردی که مد نظر دارید می توانید سفارش سررسید  بدهید تا مطابق با آنچه که در ذهنتان است طراحی و تولید شود . شما با این کار در اصل برای کسب و کار خود یک سرمایه گذاری انجام داده اید که در زمان کوتاهی می تواند نتایج درخشانی به همراه داشته باشد و فروششما را بالاتر ببرد.

 

 

سر رسید

آدرس دفتر مرکزی : تهران خیابان مطهری خیابان علی اکبری خیابان صحاف زاده پلاک 20 واحد 1

تلفن تماس : 88814456 88814457 88515897

آدرس وب سایت : gamutprint.com

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تقویم ها شرکت شما کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداسیما، وحیده رخشانی گفت: در نمایشگاه بین المللی تهران بالغ بر پنج نشست با روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.   معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این سلسله نشست‌ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی استان با صاحبان گالری‌های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا، قطر و... به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی  است.   او ادامه داد: سفارش تهیه تعداد ۱۶۰۰ محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.   به گفته رخشانی، بالغ بر ۱۲۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی,، مقامات مسئول، فعالان حوزه اشتغال زنان و... از غرفه استان بازدید کردند.   سرپرست صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  فرصت‌ها و بسته‌های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • «مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!