Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@19:46:06 GMT

خداحافظی ریگی با هواداران استقلال

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۲۷۶

خداحافظی ریگی با هواداران استقلال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسعود ریگی هافبک دفاعی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستگرام، جدایی‌اش از استقلال را اعلام کرد و با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به نظر می‌رسد مقصد احتمالی این بازیکن، تیم فوتبال سپاهان است. او نتوانست با مدیران استقلال به تفاهم مالی برسد و ترجیه داد با پیشنهاد مالی بهتر طلایی‌پوشان به اصفهان برود و پای میز مذاکره با مدیران سپاهان بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در واکنش به صحبت‌های احمد مددی، مدیرعامل استقلال که گفته بود پیشنهاد مالی ریگی بالاتر بود، با انتشار استوری در صفحه شخصی خود اعلام کرد که احترامش رعایت نشده است. این شواهد نشان می‌دهد فصل بعد، او پیراهن آبی‌ها را نخواهد پوشید و در تیمی دیگر توپ خواهد زد.

پربیننده ترین امین قاسمی‌ نژاد استقلالی شد درخواست اینستاگرامی امیرحسین صادقی از فرهاد مجیدی + عکس کریس رونالدو ۲ساله به منچستریونایتد پیوست رحیمی رکورد پارالمپیک را شکست قرعه‌ کشی لیگ قهرمانان اروپا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی